نجات ۱۱ دانش آموز گرفتار در سیلاب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از نجات ۱۱ دانش آموزان گرفتار در سیلاب شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش مشرق، مختار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از رهاسازی ۱۱ دانش آموز مینابی گرفتار در سیلاب توسط امدادگران این جمعیت خبر داد.

وی در تشریح این خبر عنوان کرد: در پی طغیان رودخانه فصلی روستای مهرگان از توابع بخش حاج خادمی شهرستان میناب ۱۱ دانش آموز در مسیر بازگشت از مدرسه در سیل گرفتار شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان تصریح کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش نیروهای امدادی هلال احمر از شعبه میناب به منطقه اعزام و پس از تلاش مستمر موفق به رهاسازی ۱۱ دانش آموز گرفتار شدند.

وی با اشاره به اعزام ۲ تیم امدادی و ۲ خودرو کمک دار جهت امدادرسانی به دانش آموزان تصریح کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر به علت طغیان رودخانه و صعب العبور بودن منطقه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در محل حادثه حاضر شدند که نهایتا ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه عملیات امدادرسانی با موفقیت پایان یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان خاطر نشان کرد:نیروهای امدادی هلال احمر استان هرمزگان در تمام شعب در حال آماده باش به سر می برند تا درصورت نیاز  امدادرسانی به هم استانی های با سرعت بیشتر انجام گیرد.

۴ روز بارانی و سیلابی برای هرمزگان پیش بینی شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • روحی IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    0 0
    دستشان دردنکنه ولی عکسی که این آقایان به نمایش گذاشته ان انگارمی خواهند خودشان راتبلیغ کنندبچه هاراگذاشته اندعقب خودشان.....چراماچنین هستیم درصحنه های حساس یادستمان درجیب است یاغیرعادی هستیم خدارحمت کنددکتربهشتی راسوال کردندچراهمیشه عکس شما دررسانه هازیباست فرموده بودچون من همیشه خودم را درمقابل دوربین می بینم همیشه مواظبم.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس