شکار "دلفین" اسرائیلی توسط حماس

یک روزنامه انگلیسی نوشت، جنبش حماس از موفقیت خود در متوقف کردن زیردریایی نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به "دلفین" که برای هدف قرار دادن نیروهای این جنبش آماده شده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل نوشت، جنبش حماس اعلام کرد زیردریایی نظامی "دلفین" متعلق به رژیم صهیونیستی را که برای هدف قرار دادن نیروهای غواص این جنبش در سواحل غزه آماده شده بود، متوقف کرد و همچنین حماس با انتشار ویدیویی اعلام کرد که یکی از یگان‌های جنگی نیروی دریایی آن موفق شد زیردریایی دلفین را در دریا کشف و متوقف کند.

در همین راستا گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس ضمن اعلام موفقیت خود در شناسایی اولین زیردریایی دلفین مورد استفاده رژیم صهیونیستی در تعقیب نیروهای دریایی در عمق دریا اعلام کرد: دستگاه‌هایی که بر روی این زیردریایی نصب شده و برای ترور نیروهای دریایی ما آماده شده  بودند، برداشته شدند.

سخنگوی گردان‌های القسام کمربندی را نشان داد و گفت که از یک جاسوس به اسارت درآمده، گرفته شده است، بر روی این کمربند سیستمی نصب شده که قادر به شلیک تیرهای کوچکی است که می‌توانند هر فردی را که تا عمق مشخصی زیر آب شنا کند، از پا درآوردند و یا دستکم او را به شدت زخمی کنند، این سیستم بسیار شبیه به سیستم‌های مورد استفاده نیروهای دریایی آمریکایی، روسی و اوکراینی است.

این اولین باری نیست که حماس اعلام می‌کند دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی از زیردریایی دلفین برای جاسوسی استفاده می‌کند، این جنبش اوت ۲۰۱۵ نیز از متوقف کردن یک زیردریایی دلفین که برای اهداف نظامی استفاده می‌شد، خبر داد.

رسانه‌های اسرائیلی در سال ۲۰۱۵ اعلام کردند که زیردریایی دلفین در حالی برخی تجهیزات جاسوسی، سیستم کنترل از راه دور، یک دوربین و اسلحه‌ای شبیه به سرنیزه روی آن نصب شده بود، کشف شد.

رسانه‌های ترکیه‌ای نیز سال ۲۰۱۳ اعلام کردند رژیم صهیونیستی از حیوانات برای جاسوسی استفاده کرده و بر روی تعدادی پرنده دستگاه‌های جاسوسی طراحی شده در دانشگاه‌ اسرائیل را نصب کرده و این پرندگان را برای جاسوسی به پرواز درمی‌آورند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    4 2
    تف به ذاتشون
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      5 1
      ذات کثیف و پلید یهودی صهیونیست یعنی همین.حرامزادهای مهاجر
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    9 2
    عکس دلفین بیچاره را گذاشتید بعد میگین زیردریایی دلفین. ولی عکس از زیردریایی و کمربند و نیزه نبود
  • حسن IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    1 0
    احسنت ودرودبرفلسطینی های شجاع.اسراییل نابودشدنی است انشالله
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    1 0
    باید درباره این سیستم تحقیق کرد و بدانیم که امریکایی ها برای مقابله با غواصان ایرانی از ان بهره میبرند
  • DE ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    5 3
    این قوم خبیث بنی اسرائیل یک ننگ بزرگ برای کره زمین است .
  • US ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    2 3
    خخخخخخخخخ خدا می دونه چی پیدا کردن
  • CA ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    3 0
    زیردریایی دلفین، یا دلفین؟
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    1 0
    این خوبه. بلاخره بعد از مدتی حماس حرکتی زد
  • افشین IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    0 0
    چند وقت پیش یکی از همین زیر درياييهاي دلفین هم آتش گرفت و خسارت زیادی بهش خورد. این زیر دریاییها ساخت آلمان هست و نصف،پولش رو آلمانها دادن بعنوان کمک به اسقاطيل.نفوذ لابی صهيونيست رو خوب در نظر بگیرید. عاملین هولاکاست !!!!! شدن کمکرسان به قربانیان هولاکاست !!!!! اینه که باید شک کرد به کل ماجرای هولاکاست و سفارش دهندگان این داستان و افسانه.
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    2 0
    زیردریایی دلفین کشور غاصب متاسفانه خیلی پیشرفته است و ساخت المانه. المان در جنگ دوم جهانی پدر کشتی های انگلیس و امریکا و متفقین را در اقیانوس دراورده بود و هر زیردریایی صد کشتی را نابود میکرد ولی بعد از فعالکردن رادار توسط انگلیسها تعدادی زیردریایی را زدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس