واکنش «نفتالی بنت» به گزارش «شاباک» درباره بازداشت زنان جاسوس

به دنبال انتشار گزارش سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) درباره بازداشت زنان جاسوس و متهم کردن ایران در این خصوص، نخست وزیر این رژیم از کاربران اینترنت خواست مراقب باشند.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه آمریکایی واشنگتن پُست، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به گزارش سرویس امنیت داخلی این رژیم مبنی بر وجود یک شبکه جاسوسی ایرانی در اینترنت که زنان اسرائیلی را جذب می کند، از کاربران خواست مراقب باشند.

بر اساس اعلام این روزنامه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص گزارش مذکور گفت: درکارزاری دائمی با ایران هستیم. …. تلاش ها فراتر از حوزه های اطلاعاتی و امنیتی هستند.

وی در این باره اضافه کرد: آنها در تلاشند تا نفوذ خود بر جامعه ما را گسترش دهند. لذا هشدار می دهم که مراقب باشید.

دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) دیروز چهارشنبه ادعا کرد که شبکه ای متشکل از ۴ زن را بازداشت کرده است که به نفع دستگاه اطلاعاتی ایران جاسوسی می کردند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در این خصوص نوشت که بر اساس یک کیفرخواست، ۴ زن یهودی مهاجر، از طریق شبکه های اجتماعی به خدمت گرفته شدند تا برای ایران جاسوسی کنند.

به ادعای هاآرتص، سرپرست این افراد از آنها خواسته بود تا از مراکز مختلف در فلسطین اشغالی از جمله سفارت آمریکا عکس گرفته و برای عوامل اطلاعاتی ارسال کنند.

در مطلب روزنامه هاآرتص آمده بود که ۴ اسرائیلی، عکس ها و اطلاعات مذکور را برای یک مأمور ایرانی که آنها را در شبکه های اجتماعی به خدمت گرفته بود، ارسال می کردند.

هر ۴ نفر با اتهام ارتباط با یک عامل خارجی روبرو هستند که حداکثر ۱۵ سال حبس دارد.

۳ نفر از آنها نیز با اتهام ارائه اطلاعاتی که ممکن است برای یک قدرت متخاصم مفید باشد، روبرو هستند که مجازات برای آن ۳ سال است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس