تک تیرانداز اوکراینی

تک تیراندازان ارتش اوکراین با طیف جدیدی از سلاح های تک تیرانداز که عمدتا از کالیبرهای سنگین استفاده می کنند، مجهز شده اند.

به گزارش سرویس دفاع و امنیت مشرق، تصاویر جدید پخش شده از کشور اوکراین نشان می دهد که مدل های مختلفی از سلاح های تک تیرانداز ساخت کشورهای غربی به خدمت ارتش این کشور در آمده است. اوکراینی ها در جریان درگیری های شرق این کشور از سال ۲۰۱۴ تا به امروز تلفات سنگینی را در برابر تک تیراندازهای نیروهای جدایی طلب متحمل شده اند و به همین دلیل به روز رسانی سلاح ها در این بخش را در دستور کار قرار دادند. سلاح های آمریکایی مدل M۱۰۷ از جمله فروش های پر سر و صدا به این کشور بوده ولی تصاویر نشان دهنده فروش مدل های دیگر نیز است.

تا به امروز حداقل ۵ مورد جدید از سلاح های تک تیرانداز مشاهده شده است که شامل TAC-۵۰ ساخت شرکت مک میلان آمریکا به کالیبر ۱۲.۷ میلی متری ناتو ، TRG M۱۰ ساخت شرکت ساکو که یک کارخانه فنلاندی / ایتالیایی است . این سلاح می تواند در سه کالیبر ۳۰۸ وینچستر ، ۳۰۰ وینچستر مگنوم و یا ۳۳۸ لاپوا مگنوم ارائه شود.

تفنگ های تک تیر انداز جدید برای اوکراین+عکس

اسلحه سمت راست TAC-50 و سلاح سمت چپ TRG M۱۰

تفنگ های تک تیر انداز جدید برای اوکراین+عکس

از  راست به چپ : BA50 ،   Savage ۱۰ BA Stealth   ،  LTR-3  

سلاح های دیگر عبارت است از BA۵۰ ساخت شرکت آمریکایی بوش مستر با کالیبر ۱۲.۷ میلی متری ناتو ، مدل Savage ۱۰ BA Stealth از شرکت آمریکایی Savage Arms با کالیبر   6.5Creedmoor و مدل LRT-3 با کالیبر 12.7 میلی متری ناتو ساخت شرکت کانادایی PGW Defence Technologies است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • TR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    4 25
    نوکران روسیه شروع به توهین با اوکراین خواهند کرد
    • رضا IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      32 2
      و ایضاً نوکران آمریکا به روسیه!
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    0 3
    مسئله تخصصی است/ اسلحه خوبی است اگر عالی نباشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس