کد خبر 1325743
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
وقتی خامس جان همبازی ابراهیمی را نجات داد+عکس

پزشک باشگاه الوکره از اقدام هوشمندانه ستاره سابق رئال در نجات جان بازیکن الوکره خبر داد.

به گزارش مشرق، هفته گذشته دیدار تیم های الریان و الوکره در لیگ ستارگان قطر شاهد اتفاقی ناگوار بود. عثمان کولیبالی لژیونر مالیایی تیم الوکره در دقیقه ۴۱ بازی به زمین افتاد و سکته قلبی کرد.

الریان شجاع خلیل زاده و الوکره امید ابراهیمی را در این فصل در ترکیب خود دارند و این بازی به نوعی دربی ایرانی های قطر به شمار می رفت در دقیقه ۴۲ مسابقه متوقف شد و با تصمیم داور این دیدار به تعویق افتاد.

خامس جان همبازی ابراهیمی را نجات داد +عکس

این بازیکن خارجی الوکره بعد از اقدام سریع کادرپزشکی از مرگ حتمی نجات پیدا کرد. امروز نشریه «الوطن» در گزارشی به سراغ این بازیکن رفت و از ۲۵ دقیقه مرگبار زندگی اش پرس وجو کرده است.

در بخشی از این گزارش نقش کلیدی خامس ستاره سابق رئال و همبازی کنونی خلیل زاده در الریان در نجات جان این بازیکن مالیایی مطرح شد.

خامس جان همبازی ابراهیمی را نجات داد +عکس

مختار شعبان پزشک الوکره در این زمینه گفت: خامس رودریگز ستاره الریان در لحظه افتادن کولیبالی با اقدامی هوشمندانه و گرفتن سر این بازیکن به صورت صحیح باعث شده تا این بازیکن تنفس داشته باشد.

وی افزود: کولیبالی در زمان افتادن بی هوش شده و نبضش بسیار ضعیف بود و این اقدام خامس باعث شده تا جان این بازیکن نجات پیدا کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس