سمیعی: انتظار ما تأیید رأی انضباطی در کمیته استیناف است/ گل‌گهر هیچ چیز جدیدی مطرح نکرد

فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال می‌گوید که این باشگاه انتظار دارد رأی کمیته انضباطی و صدور رأی به سود سه باشگاه، در کمیته استیناف تأیید شود.

به گزارش مشرق، فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال پس از برگزاری جلسه استیناف در خصوص بازیکن گابنی گل‌گهر با حضور شاکیان پرونده اظهار داشت: این جلسه بر اساس درخواست باشگاه گل‌گهر برگزار شد که این باشگاه بدواً دفاعیات خود را مطرح کرد و سه باشگاه (استقلال، سپاهان و پیکان) نیز پاسخ‌های خود را ارائه کردند. دو نوبت این مسئله تکرار شد، اما چیز جدیدی که مستند باشد و بخواهد در جلسه طرح شود، طرح نشد.

وی با بیان اینکه مطالب مطرح شده در جلسه کمیته استیناف چیز جدیدی نبوده و تکرار مکررات بوده است، افزود: کمیته استیناف اعلام کرده پرونده را بررسی می‌کند که شاید خیلی زود رأی بدهند و شاید هم بخواهند وقت بیشتری بگذارند، استعلام بگیرند و با افراد دیگری صحبت کنند که زمان ببرد. از نظر بنده چیز جدیدی نبود و همان موارد سابق بود.

معاون حقوقی باشگاه استقلال در واکنش به این پرسش که فکر می‌کند رأی استیناف تا چند روز صادر شود، گفت: به نظر بنده خیلی زمان نخواهد برد، اما آنکه تشخیص می‌دهد، مسئولیت دارد و صالح است، کمیته استیناف بوده و آنها تشخیص می‌دهد.

سمیعی درباره اینکه آیا به نظرش رأی کمیته انضباطی تأیید شود، اظهار داشت: انتظار، درخواست و خواسته بنده تأیید و تنفیذ این رأی است، اما باز هم مسئولیت به عهده استیناف است و ما نمی‌توانیم تعیین و تکلیف کنیم و مانند باشگاه‌های دیگر بگوییم که باید رأی اینگونه یا آنگونه شود. اعضای کمیته استیناف مستقل و افراد با تجربه‌ای هستند. ان‌شاءالله آنچه خواسته ماست، اتفاق بیافتد.

وی درباره بحث سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند و شکایت باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: باشگاه فولاد شکایتی نکرده، بلکه نامه‌ای برای سازمان لیگ ارسال کرده بود و قصد استعلام داشت و حتی در زیر نامه قید شده بود که هیچ اتهامی را به استقلال نمی‌زنند و شکواییه‌ای در میان نیست و فقط سؤال دارند. از طرف دیگر سازمان لیگ هم پاسخ داد که ملزم به ارائه اسناد تیم‌های دیگر نیست، چون اگر این اتفاق رخ می‌داد، این مسئله به میان می‌آمد که همه تیم‌ها اسناد تیم‌های دیگر را بخواهند و سوال کنند. اگر واقعاً نسبت به این موضوع بحثی دارند، باید شکواییه مطرح می‌کردند که باشگاه فولاد در زمان مقرر شکایتی مطرح نکرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس