مهاجم ۱۴ میلیاردی استقلال؛ هر ۸۱۵ دقیقه یک گل!

مهاجم فرانسوی تیم استقلال با یک گل زده در ۱۰ بازی برای این تیم دقیقه‌ای ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان درآمد داشته است.

به گزارش مشرق، رودی ژستد مهاجم ۳۳ ساله تیم استقلال که ۷۳ روز پیش در تاریخ هشتم آبان ماه سال جاری سرانجام پس از کش و قوس‌های زیاد بین باشگاه استقلال و تیم یونانی قبلی این مهاجم (پانایتولیکوس) به جمع آبی‌پوشان استقلال پیوست با قراردادی ۴۸۰ هزار دلاری (با مجموع آپشن‌ها) به جمع شاگردان فرهاد مجیدی پیوست. ژستد آمد تا در غیاب مهدی قایدی و شیخ دیاباته (که در پایان فصل قبل از جمع آبی پوشان جدا شده بودند) یک تنه جوره خط حمله استقلال را به دوش بکشد.

ژستد با سابقه بازی در باشگاه‌های لیگ برتری انگلیس مانند میدلزبرو، استون ویلا، بلک برن و کاردیف سیتی و حضور در لیگ فرانسه و بازی برای تیم متز با سر و صدای زیادی به این تیم پیوست و گفته شد این مهاجم به تیم‌های بزرگی مانند منچستریونایتد و لیورپول گل زده است.

قرارداد این بازیکن با احتساب قیمت دلار امروز، چیزی در حدود ۱۴ میلیارد تومان (بیش از ۱۳ میلیارد و ۹۲۰ میلیون) برای استقلال تمام می‌شود. در همان روزهای نخست حضور این فوتبالیست در ایران و در تاریخ اول آذرماه گزارشی از سوی رسانه‌ها منتشر شد که این بازیکن فرانسوی در اولین دریافتی‌هایش از باشگاه استقلال مبلغ ۱۶۰ هزار دلار از این تیم دریافت کرده است.

اما رودی ژستد تا پایان هفته چهاردهم لیگ برتر در ۱۰ مسابقه استقلال به مدت ۸۱۵ دقیقه به میدان رفته است. او اولین بار در دیدار مقابل فجر شهید سپاسی شیراز ۶۱ دقیقه برای استقلال بازی کرد و در آخرین بازی اش برای استقلال مقابل مس رفسنجان ۸۵ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت.

گلزن سابق لیگ برتر انگلیس در این ۱۰ مسابقه در ترکیب استقلال فقط یک بار، آن هم مقابل تیم ته جدولی شهر خودرو گل زد. او در بازی مقابل مس رفسنجان نیز یک پنالتی گرفت و همچنین در دو بازی برای سیاوش یزدانی و جعفر سلمانی پاس گل ارسال کرد تا همچنان در امر گلزنی انتظارات هواداران و پیشکسوتان این تیم را برآورده نکرده باشد.

باتوجه به دریافتی رودی ژستد تا این لحظه از باشگاه استقلال که ۱۶۰ هزار دلار، معادل ۴ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان برآورد شده است با تقسیم این مبلغ بر دقایق حضور این بازیکن در ترکیب این تیم با احتساب قیمت دلار ۲۹ هزار تومانی این فرانسوی ۳۳ ساله در ازای ۸۱۵ دقیقه بازی برای استقلال، دقیقه‌ای ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از باشگاه استقلال پول دریافت کرده است.

با این همه کادرفنی تیم استقلال همچنان به این بازیکن اعتقاد ویژه داشته و معتقدند ژستد برای استقلال مثمر ثمر بوده و در کسب امتیازات گذشته و صدرنشینی این تیم نقش به سزایی ایفا کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس