بستری شدن رئیس پارلمان اروپا به‌دلیل وخامت شرایط جسمانی

هفته نامه "اشپیگل" از بستری شدن "دیوید ساسولی"، رئیس پارلمان اروپا به دلیل اختلال جدی در عملکرد سیستم ایمنی در بیمارستان و لغو بسیاری از برنامه‌ها و جلسات وی از اواخر دسامبر خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از هفته نامه "اشپیگل"، "دیوید ساسولی"، رئیس پارلمان اروپا از اواخر دسامبر به دلیل اختلال عملکرد سیستم ایمنی در بیمارستانی در ایتالیا تحت درمان قرار گرفته است و همه برنامه های دیدار و جلسات وی لغو شده است. ساسولی پیش از این هم به دلیل بیماری یک نشست پارلمان اروپا در ماه اکتبر را از دست داده بود.

هفته نامه اشپیگل در گزارشی نوشت که "دیوید ساسولی" به سختی بیمار است. سخنگوی پارلمان اروپا روز دوشنبه در سخنانی در بروکسل گفت: ساسولی ۶۵ ساله در بیمارستانی در ایتالیا تحت درمان قرار می گیرد. وی اعلام کرد که بستری شدن وی دربیمارستان به دلیل یک عارضه جدی ناشی از اختلال در عملکرد سیستم ایمنی ضروری شده است.

سخنگوی پارلمان اروپا همچنین گفت: ساسولی از ۲۶ دسامبر ( ۵ دی ماه) در بیمارستانی در ایتالیا بستری است و تمامی جلسات برنامه ریزی شده وی در پارلمان لغو شده است. وی اطلاعات دیگری در این باره نداد. بستری شدن ساسولی در بیمارستان پیش از این رسانه ای نشده بود.

در اکتبر گذشته هم یکی از جلسات رئیس پارلمان اروپا به دلیل ابتلای وی به عارضه تب لغو شده بود. وی یک بار هم به دلیل عارضه ذات الریه در بیمارستان بستری شده بود.

دیوید ساسولی عضو حزب سوسیال دموکرات است و از زمان انتخابات اروپایی در سال ۲۰۱۹ ریاست پارلمان اروپا را بر عهده دارد و دوران ریاست وی بر این نهاد مهم اروپایی هفته آینده به پایان می رسد.

در ماه نومبر این طور به نظر می رسید که سوسیال دموکرات ها نمی خواهند مسئولیت ریاست بر پارلمان اروپا را کنار بگذارند و در آن زمان اعلام کردند که ساسولی از حمایت یکپارچه آن ها برای ریاست مجدد بر این نهاد اروپایی برخوردار است، اما آن ها در ماه دسامبر از این پروژه دست کشیدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس