کد خبر 1324806
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
نادر طالب زاده

حمید جوادی تهیه‌کننده برنامه «عصر» در گفت‌وگویی شایعات مربوط به کما رفتن و درگذشتِ مستندساز و پژوهشگر معروف را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، شبِ گذشته بازار شایعه درگذشتِ نادر طالب‌زاده تهیه‌کننده، کارگردان، مستندساز و سینماگر شناخته‌شده به اوجِ خودش رسیده بود، حتی برخی این شایعه را دست به دست کرده بودند که "برای این هنرمند پیشکسوت دعا کنید که در کما به‌سر می‌برد". حمید جوادی تهیه‌کننده برنامه «عصر» همه این شایعات را رد کرد و از بهبودی این سینماگر خبر داد. 

او در گفت‌وگویی به آخرین وضعیت نادر طالب‌زاده در بیمارستان اشاره کرد: امروز صبح با دکتر بخشیان پزشک معالج نادر طالب‌زاده صحبت کردم او به من گفت "مشکل اصلی نارسایی قلبی هست اما خطر جدّی نیست، در سی‌سی‌یو به‌سر می‌برد و بعد از یک‌سری مراحل ان‌شاءالله به بخش منتقل خواهد شد."

صدا و سیما , نادر طالب زاده , بیمارستان , عکس ,

صدا و سیما , نادر طالب زاده , بیمارستان , عکس ,

صدا و سیما , نادر طالب زاده , بیمارستان , عکس ,

آخرین وضعیت نادر طالب‌زاده در بیمارستان

جوادی تأکید کرد: نادر طالب‌زاده در هوشیاری کامل است با هم گفتیم و خندیدیم. امروز برخی شایعات را به اوجِ خودش رسانده‌اند و نوشته‌اند "این هنرمند پیشکسوت به رحمت خدا رفته است و یا در کما به‌سر می‌برد"، خدا را شکر، همه‌چیز عادی است و به‌لطفِ خداوند در چند روز آینده هم این روند بهتر هم خواهد شد.

چند روز گذشته، محمدرضا شهبازی مجری مراسم افتتاحیه دوازدهمین جشنواره فیلم «عمار»، خبر بستری شدن نادر طالب‌زاده در بیمارستان را در خلال این مراسم بیان کرد.

نادر طالب‌زاده (متولد ۱۳۳۲ در تهران) مستندساز، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون و کارگردان است. وی همچنین دبیر کنفرانس بین‌المللی افق‌نو، دبیر جشنواره فیلم عمار و از افراد مؤثر در تأسیس شبکه افق سیما و عضو هیئت اندیشه‌ورز این شبکه است.

طالب‌زاده فعالیت هنری خود را از ۱۳۵۹ در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با ساخت فیلم‌های مستند آغاز کرد. از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به تدریس در مرکز اسلامی آموزش فیلم‌سازی و مدیریت مرکز تحقیقات و مطالعات سینمایی در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.

طالب‌زاده هشتم آذرماه ۱۴۰۰ هم به‌دلیل عوارض ناشی از عارضه قلبی و لختگی خون در بیمارستان بستری شده بود. او همان زمان توضیح داده بود که «۶ ماه قبل دچار ایست قلبی شدم اما از هفته گذشته در پی افزایش سطح کراتین خون، تشکیل لخته خون در پاهایم و ناتوانی در راه‌رفتن در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و بعد از گذشت ۴ روز و پس از انجام چندین آزمایش به بخش منتقل شدم.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کرمی از بوشهر IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    17 1
    اللهم اشف کل مریض اللهم صل علی محمد و آل محمد
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    4 4
    اینجا مشخص شد پول همه چی نمیاره مخصوصا قلب
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
      4 0
      خفه شو! اینو ارباب آمریكایی تو توی فرودگاه بغداد ترور بیولوژیكی كرد.
    • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
      3 0
      و استفاده از اینترنت هم شعور نمیاره!
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    12 1
    خداوند این مستندساز وهنرمند متعهد را شفا عنایت کند.
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    9 1
    اللهم اشف کل مریض
  • جنوبی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    5 1
    خداوندمتعال همه بیماران وآقای طالب زاده را شفای عاجل عنایت فرماید.و درباره مردن یا نمردن .همه انسانها رفتنی هستند و خطاب خداوند به پیامبر که میفرماید.تو میمری وآنها نیز میمرند. وبقول مثل معروف مرگ شتریست که درب هر خانه ای می نشیند.
  • احمد شیرازی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    4 0
    خدا سلامتی بده خداییش ایشون خیلی کاربلد و پیشرو هستن. جاشون تو افق خالیه.
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    1 0
    خدا شفا بده ان‌شاءالله. استاد طالب‌زاده عزیز حقیقتا وجود پربرکت و ارزشمندی دارن
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    1 0
    برای سلامتیشان سوره حمد بخوانیم
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    1 0
    نادر طالب زاده دوست صمیمی شهید آوینی است. انسانی نادر که طلب حقیقت اورا سال 57 ازآمریکا به ایران کشید وشیفتگی اش به انقلاب و امام علت پشت پا زدنش به آمریکاست... خداسلامتش بدارد تاظهور دولت یار....
  • پیروز IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    2 0
    فرد بی مثال رسانه ملی که در جنگ روانی علیه نظام سلطه یک تنه خدمات بسیاری برای کشور داشت ، انشالله خداوند صحت و سلامت کامل به ایشان عطا کند و مجددا ایشان را در شبکه افق ببینیم و از برنامه های ایشان لذت ببریم
  • آذر شین IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    1 0
    خدا به حق حضرت زهرا س شفاش بده واقعا نیروی ارزشمندی برای جامعه هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس