کد خبر 1324405
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
بازدید سرزده دادستان تهران از روند خدمت‌رسانی به مردم در دادسرای ناحیه یک

دادستان عمومی و انقلاب تهران به صورت سرزده و شبانه از دادسرای ناحیه یک بازدید کرد و روند خدمت رسانی به مردم را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش مشرق، علی صالحی شبانگاه شنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰ به صورت سرزده از دادسرای ناحیه یک بازدید و روند خدمت رسانی به مردم را بررسی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در جریان این بازدید، با حضور در شعبه کشیک و برخی از شعب دادسرای ناحیه یک تهران، ضمن دیدار با قضات و کارمندان، توصیه‌های لازم را به منظور بهبود عملکرد این دادسرا ارائه کرد.

داستان تهران سرزده از دادسرای ناحیه یک بازدید کرد


وی همچنین با بررسی دقیق برخی از پرونده‌های معوق و علل و عوامل اطاله دادرسی، دستوراتی را برای تعیین تکلیف فوری این پرونده‌ها و صدور تصمیم نهایی در خصوص هر مورد صادر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در ادامه با برخی از مراجعان دادسرای ناحیه یک نیز به دیدار و گفت‌وگو پرداخت. همچنین صالحی پس از استماع مطالبات مردم، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

داستان تهران سرزده از دادسرای ناحیه یک بازدید کرد

داستان تهران سرزده از دادسرای ناحیه یک بازدید کرد

داستان تهران سرزده از دادسرای ناحیه یک بازدید کرد


 
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    0 0
    بندر که بود انقدر فعال نبود!!روزها هم بازور کار میکرد و اموال ملت در بندر خاک می‌خورد و تا توصیه نداشتی کار از پیش نمیرفت!!!در تهران شبها هم کار میکنه؟!!!!!!پایتخت دوست داشتنی و لذت بخشه برای برخی !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس