کد خبر 1324392
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
رندر‌های برانکو ون فورد ساخته شد +تصاویر

سمیر سادیخوف به تازگی رندرهایی از خودروی برانکو ون را به تصویر کشیده که ظاهری بسیار مدرن را ارائه می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان - زمانی که شرکت فورد خودروی برانکو جدیدش را عرضه کرد، صحبت‌هایی وجود داشت که ممکن است یک سری کامل از وسایل نقلیه با برند برانکو ساخته شود.

به گزارش موتور وان، قبلاً نسخه Bronco Sport را دیده بودیم، اما این رندر تازه منتشر شده غیررسمی از طراح سمیر سادیخوف، این خودروی آفرود را با ظاهری بسیار متفاوت نسبت به دیگر نسخه‌های برانکو نشان می‌دهد. خودروهای ون در حال حاضر از محبوبیت بسیار زیادی در سراسر جهان برخوردار هستند، پس چرا فورد یک ون آفرود نسازد؟

برداشت سادیخوف از Bronco Van بسیار ساده است و طراحی کلی آن همانطور که باید، برای یک ون مناسب است و با چراغ‌های گرد در جلوی آن شروع می‌شود. خودروی برانکو ون با طیف وسیعی از رنگ‌ها و روکش‌ها به تصویر کشیده شده و اکثر رندرها، ظاهری مدرن را به نمایش می‌گذارند.

رندرهای خودروی ون فورد ساخته شد +عکس

مسلماً به دلیل دارا بودن لاستیک‌های سایز بزرگ و ارتفاع این خودرو، سوار شدن به آن کمی دشوار است، اما طبیعت این نوع خودروها همین است و در عوض قابلیت‌های بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

رندرهای خودروی ون فورد ساخته شد +عکس

نکته شایان ذکر این است که همانطور که مشخص است این‌ها فقط رندرهای ساخته شده‌ای هستند که هنوز شرکت فورد آن‌ها را تایید نکرده است، به همین دلیل خبری از مشخصات فنی از جمله پیشرانه‌ها یا قیمت در دسترس نیست.

رندرهای خودروی ون فورد ساخته شد +عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس