کد خبر 1324364
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

پارتیشن ها یکی از وسایلی هستند که امروزه با توجه به کم و کوچک بودن متراژ ساختمان ها بسیار کاربرد دارد. از پارتیشن ها معمولاً در طراحی و معماری ساختمان هایی که دارای متراژ کوچک و یا یکنواخت هستند، استفاده می شود. این پارتیشن ها دارای انواع مختلفی هستند و از جنس های متفاوتی ساخته می شوند. به عنوان مثال انواع پارتیشن ها از لحاظ تفاوت در جنس را می توان به پارتیشن شیشه ای و پارتیشن چوبی و ... دانست. پارتیشن شیشه ای خود شامل انواع مختلفی است که پارتیشن شیشه ای آکوستیک یکی از انواع آن به شمار می رود. 

ویژگی و مزایای پارتیشن شیشه ای آکوستیک

پارتیشن شیشه ای آکوستیک نوعی از پارتیشن شیشه ای است که در ادارات کاربرد بسیار زیادی دارد و علاوه بر محدود سازی و تقسیم بندی محیط، عایق بسیار خوبی برای صدا به شمار می روند. مهم ترین ویژگی یک پارتیشن خوب کیفیت بالای آن است. برای داشتن یک پارتیشن با کیفیت باید آن را از یک شرکت معتبر خریداری نمایید. تترافرم یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان انواع  پارتیشن شیشه ای  است که با به کارگیری افرادی ماهر و متخصص اقدام به ارائه محصولات با کیفیت نموده است و شما می توانید با خیالی آسوده از این شرکت، بهترین محصول را با بالاترین کیفیت دریافت نمایید. 

ما در این مقاله تلاش کردیم تا نکاتی در زمینه ویژگی ها و مزایای یک پارتیشن شیشه ای آکوستیک در اختیار شما قرار دهیم تا شما عزیزان با مطالعه مطالب آن و به کارگیری این مطالب در مواقع نیاز انتخابی خوب و موفق را تجربه نمایید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پارتیشن شیشه ای آکوستیک چیست؟

پارتیشن شیشه ای آکوستیک یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای است که به منظور جداسازی و تقسیم بندی محیط های یک نواخت و یک دست مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از تفاوت های بارز پارتیشن های شیشه ای آکوستیک نسبت به سایر پارتیشن های شیشه ای عایق بودن آن ها در برابر صدا است. در محیط های اداری نیز سر و صدا و رفت و آمد بسیار بالا است. به همین دلیل استفاده از پارتیشن هایی که در مقابل این صداها مقاوم بوده و عایق خوبی باشند بسیار مهم و حائز اهمیت است. پارتیشن های شیشه ای آکوستیک در عین زیبایی و ظرافتی که به محیط می بخشند این ویژگی و مشکل را در ادارات برطرف می نمایند.

ویژگی و مزایای پارتیشن شیشه ای آکوستیک

همین امر سبب مورد توجه قرار گرفتن این پارتیشن شیشه ای در ادارات گشته است. پارتیشن شیشه ای آکوستیک اداری خود دارای دو نوع پارتیشن اداری فریم لس و پارتیشن اداری فریم دار است که می توانید بنا بر نیاز و سلیقه شخصی آن را انتخاب نمایید. برای این که از عایق بودن و کیفیت انواع  پارتیشن مطمئن شوید، باید آن را از یک شرکت و برند معتبر خریداری و تهیه نمایید. تترافرم یکی از تولیدکنندگان شناخته شده و مطرح در خصوص ساخت انواع پارتیشن های شیشه ای  است که با استفاده از افراد ماهر و متخصص اقدام به ارائه خدمات و تولید محصولات خود نموده است و شما عزیزان می توانید با اطمینان حاضر از این برند و کمپانی محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

ویژگی ها و مزایای یک پارتیشن شیشه ای آکوستیک

پارتیشن های شیشه ای آکوستیک دارای ویژگی ها و مزایای خاص و منحصر به فردی است که آن را نسبت به سایر مدل های پارتیشن متفاوت و خاص نموده است. از جمله ویژگی ها و مزایای این پارتیشن شیشه ای می توان به نوع شیشه به کار رفته در آن، تنوع بالای پارتیشن شیشه ای آکوستیک، عایق بودن آن در برابر صدا و تنوع رنگ بندی و .... اشاره نمود که در ادامه به بررسی برخی از این ویژگی ها می پردازیم.

عایق بودن در برابر صدا

یکی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی ها و مزیت های پارتیشن شیشه ای آکوستیک، عایق بودن آن در برابر صدا است. این ویژگی پارتیشن شیشه ای آکوستیک آن را تبدیل به پارتیشنی خاص و منحصر به فرد نموده است که در عین زیبایی و ظرافتی که به محیط می بخشد، عایق بسیار خوبی نیز می باشد. این مزیت در ادارات پر رفت و آمد و شلوغ بسیار کاربردی و مفید است و آرامش را در محیط به ارمغان می آورد.

نوع شیشه به کار رفته در ساخت و تولید پارتیشن شیشه ای آکوستیک

یکی دیگر از ویژگی های خاص پارتیشن شیشه ای آکوستیک چند جداره بودن شیشه های آن است. در طراحی و تولید پارتیشن شیشه ای آکوستیک گاهی از شیشه های 4 یا 5 جداره استفاده می شود. در بین این شیشه ها نیز از پنل های عایق صدا و فوم هایی در میانه آن قرا می دهند تا هم مقاومت بالاتری پیدا کند و هم عایق بهتری در برابر صدا باشد.

عبور نور و روشنایی بخش محیط از ویژگی های پارتیشن شیشه ای آکوستیک

یکی دیگر از ویژگی های پارتیشن شیشه ای آکوستیک عبور نور است که سبب روشنایی محیط داخل می شود. پارتیشن های شیشه ای آکوستیک با این که از چند جدار شیشه ساخته می شوند، اما نور را به خوبی از خود عبور داده و سبب روشن تر شدن محیط ساختمان می گردند. این ویژگی خود سبب بالا بردن شادابی و انرژی و روحیه افراد و حتی کاهش مصرف انرژی و در نتیجه صرفه جویی در هزینه ها نیز می گردد.

دوام بالا و ماندگاری بالای پارتیشن های شیشه ای آکوستیک

یکی دیگر از ویژگی ها و مزیت های پارتیشن شیشه ای آکوستیک دوام بالای آن است. پارتیشن های شیشه ای معمولاً به دلیل استفاده از شیشه شکننده و حساس هستند، اما پارتیشن شیشه ای آکوستیک با توجه به نوع ساختار و چند جداره بودن آن، مقاومت بالا و دوام بیشتر آن است. 

ویژگی و مزایای پارتیشن شیشه ای آکوستیک

جمع بندی نهایی

به طور کلی و همان طور که پیش تر و در متن این مقاله به آن اشاره نمودیم پارتیشن های شیشه ای آکوستیک نوعی از پارتیشن های شیشه ای هستند که علاوه بر ظرافت و زیبایی یک پارتیشن شیشه ای و کاربردهای فراتری نیز دارند.یکی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های این پارتیشن های شیشه ای عایق بودن آن ها در برابر صدا است. پارتیشن های شیشه ای آکوستیک از چند جدار شیشه ساخته می شوند که همین امر باعث مقاومت بالای آن در برابر ضربه و هم چنین عایق بودن در مقابل صدا شده است. در متن به سایر ویژگی ها و مزایای این پارتیشن شیشه ای اشاره نمودیم. اما برای داشتن یک پارتیشن شیشه ای مناسب و با کیفیت لازم است آن را از یک تولید کننده معتبر خریداری نمایید.

تترافرم یکی از تولید کنندگان معتبر و شناخته شده است که با به کار گیری افراد مجرب و متخصص و استفاده از دستگاه های پیشرفته اقدام به تولید محصولاتی باکیفیت نموده است. همچنین علاوه بر تولید محصولات خود برای مشتریان خود خدمات کمک مشاوره ای رایگان نیز در نظر گرفته است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها و همچنین دریافت خدمات کمک مشاوره ای با همکاران ما در تترافرم تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید.

https://www.tetraform.com/


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس