کد خبر 1323855
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
پشت پرده حمایت عزیزی خادم از شرکت اسرائیلی در ماجرای VAR چیست؟

رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌های اخیر خود با اشاره به ماجرای VAR تلویحا حمایت خود را از پروژه‌ شرکت اسرائیلی برای ورود این سیستم به ایران اعلام می کند که جای تعجب دارد.

به گزارش مشرق، چندی پیش فدراسیون فوتبال با یک شرکت برای ورود سیستم VAR به فوتبال ایران مذاکره کرد اما بعد از مدتی این مذاکرات متوقف شد. البته دلایل توقف مذاکرات به وابسته بودن شرکت مورد نظر به رژیم صهیونیستی ارتباط داشت اما ظاهرا مسئولان فدراسیون و علی الخصوص عزیزی خادم، بابت این اتفاق بسیار ناراحت شده و حتی با کنایه در این مورد صحبت می‌کردند.

عزیزی خادم در نشست هم اندیشی هیات‌های استانی در اصفهان با کنایه به این موضوع که فدراسیون در ماجرای ورود VAR به موقع عمل کرد، گفته بود: ما همه کار انجام دادیم اما یکسری ایراد گرفتند. برخی ها فقط می‌خواهند یک لک بیندازند و بروند.

البته این تنها اظهار نظر غیرمتعارف رئیس فدراسیون در این باره نبود زیرا شب گذشته هم مدعی شد: «در گذشته اقدامات موثری برای VAR انجام دادیم و این سیستم را به ایران هم آوردیم. ابایی از گفتن این حرف ندارم و می‌گویم هنوز مانده‌ایم به چه دلیل این اتفاق نیفتاد و اجازه راه اندازی اش را ندادند. هنوز در پی پاسخ هستیم اما امیدواریم همه یاد بگیریم اغراض شخصی را کنار گذاشته و آینده فوتبال کشورمان، منافع جمعی و منافع ملی را ببینیم».

بیشتر بخوانید:

واکنش عزیزی‌خادم به حذف سرخابی‌ها از آسیا

واقعا باید سوال کرد در فدراسیون فوتبالِ عزیزی خادم چه خبر است؟ این همه انتقاد به روند مذاکرات برای ورود VAR از طریق یک شرکت اسرائیلی به گوش رئیس فدراسیون نرسیده که به جای پذیرش اشتباهش، به آنهایی که انتقاد کردند کنایه هم می‌اندازد؟ جالب است مشابه چنین رفتاری چندی قبل در یکی از بازی‌های دوستانه مربوط به فیفا و اتفاقات عجیب در حاشیه آن هم اتفاق افتاد و فدراسیون در این زمینه سیاست سکوت در پیش گرفت.

سوال اینجا است که پشت پرده ورود سیستم VAR از طریق شرکت اسرائیلی چیست که مدام از این پروژه دفاع می‌شود؟ دلیل اصرار برای عقد قرارداد با شرکت مورد نظر چیست که عزیزی خادم به آن تاکید دارد و در اظهارات خود به دلایل این موضوع اشاره نمی‌کند؟ شاید بهتر است رئیس فدراسیون فوتبال ابتدا در مورد دلایل عقد قرارداد با این شرکت و مسائل پشت پرده‌ ورود VAR صحبت کند و بعد منافع ملی را در نظر بگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نیما IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    0 1
    عزیزی خادم باید برکنار شود
  • تک سوار DE ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    1 0
    جای تعجب نداره. وقتی مهدوی کیا می ره اونجور بازی شرکت می کنه قطعا پشتش به یکی گرمه که این ریسک رو می کنه. شماها خوابید و الا این چیزها کاملا طبیعیه.
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    0 0
    احتمالا عزیزی خادم یک یهودی صهیونیست و یا یک جا سوس است
  • ایرانی IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    1 0
    احتمالا کشور متبوعش بود که ناراحت شده. باید سازمان بازرسی ورود کنه و این آقا رو بازخواست کنه.
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    1 0
    هنوز نفهمیدی قضیه چی هست؟ نمونه آن سرمربی تیم امید و بازی کردن در آن مسابقه نکبت؟
  • شیردل IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    0 0
    این عزیزی رو اویزانش کنید بعد معلوم میشه که این بشر یهودیه البته اگر کل مسئولین فدراسیونم یک تکونشون بدید معلوم میشه اینا هم یهودین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس