کد خبر 1323296
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۶
عرضه زنگ ویدیویی هوشمند Wemo برای اکوسیستم اپل

زنگ در هوشمند Wemo که مخصوص اکو سیستم اپل است با قیمت ۲۵۰ دلار در دسترس قرار گرفت.

به گزارش مشرق، با اینکه در بازار محصولات فناوری محور هیچ کمبودی برای زنگ درهای متصل به اپلیکیشن و مجهز به دوربین وجود ندارد، اما اکنون یک زنگ دیگر نیز به این بازار اضافه شده است.

به نقل از انگجت، این زنگ ویدیویی از سوی شرکت اینترنت اشیا Wemo، یکی از شرکت‌های تابعه Belkin International ارائه شده است و از امروز برای سفارش در دسترس است و هزینه آن برای گزینه نصب خودکار ۲۵۰ دلار است.

البته دارندگان گوشی‌های اندرویدی باید توجه داشته باشند که زنگ در Wemo منحصراً با HomeKit Secure Video اپل کار میکند و از طریق برنامه Home در iPad، iPhone و Mac مدیریت میشود. این سیستم به یک iCloud و یک هوم پاد، اپل تیوی یا آیپد نیاز دارد که به عنوان یک هاب ایجاد شده باشد.

زنگ ویدیویی هوشمند Wemo

زنگ در ویدیوی هوشمند Wemo دارای میدان دید ۱۷۸ درجه، دوربین ۴ مگاپیکسلی و حساسیت به نور کم برای ضبط در شب است. از آنجایی که این زنگ به HomeKit متصل میشود، زنگ در Wemo میتواند بازدیدکنندگان خاص را با استفاده از نرمافزار تشخیص چهره اپل شناسایی کند. همچنین همه ضبط‌ها به طور ایمن در برنامه Home ذخیره میشوند.

زنگ Wemo سومین دستگاه در مجموعه خود است که از HomeKit و اکوسیستم اپل استفاده می‌کند و منحصراً با iOS و iPadOS کار می‌کند. Wemo Stage و Smart Plug نیز از قبل به HomeKit متکی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس