کد خبر 1316484
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

سال 2021 برای اپل یک سال شلوغ و پر هیجان بود. انگار که این کمپانی بزرگ همه محصولات جذابش را نگه داشته بود امسال به بازار عرضه کند. محصولات جدیدی مثل سری های جدید آیفون، انواع جدیدی از ساعت های هوشمند بی نظیر اپل و همچنین انواع آیپدها و محصولی جدید به نام پارچه میکروفایبر تمیز کننده مخصوص محصولات اپل در این سال به بازار عرضه شده است. در ادامه معرفی مختصری درباره این محصولات جذاب قرار داده ایم.

آشنایی با جدیدترین محصولات اپل در سال 2021

آیفون 13 و دوربین سینماتیک

یکی از بی رقیب ترین محصولاتی که در سال 2021 به بازار عرضه شد، جدیدترین گوشی آیفون یعنی آیفون 13 بود. مثل همیشه این محصول به همراه آیفون 13 مینی، آیفون 13، مدل پرو و مدل پرومکس وارد بازار شد. اپل در ساخت این سری بیشترین تمرکزش را روی دوربین گذاشته است. دوربین مدل پرومکس با قابلیت فیلم برداری سینماتیک، اصلی ترین و مهمترین تبلیغات این شرکت بی نظیر شد. با دوربین این دستگاه حتی می توان فیلم سینمایی حرفه ای ضبط کرد. اپل با این محصول همچنین توانست نشان بدهد که دوربین ماکرو یعنی چی. دوربین ماکرو این گوشی، آزاردهنده نیست و با آن می توان از فاصله بسیار نزدیک عکاسی کرد و جزئیات بسیاری را ثبت کرد.

آی پد پرو

این آیپد جدید به اندازه های 12.9 اینچی و 11 اینچی به بازار عرضه شده است. صفحه نمایش retina XDR دارند و به چیپ قوی M1 اپل هم مجهز شده است.

آیمک M1

آخرین باری که اپل یک آیمک درخشان به بازار معرفی کرد، بر می گردد به سال 1998 میلادی. این آیمک ضخامت بسیار کمی دارد و ظاهر رنگین کمانی زیبایی هم پیدا کرده است. صفحه نمایش این دستگاه 24 اینچی و از نوع رتینا است. رزولوشن آن هم 1080 اچ دی است.

تلویزیون 4K اپل

اپل چند وقتی است که به فکر تولید لوازم خانگی هم افتاده است. در این بین تلویزیون های اپل طرفداران بسیاری دارند. طراحی هوشمندانه این محصول باعث زیبایی بی نظیر آن شده است. این محصول به چیپ A12 بیونیک مجهز شده است و از تصویرهای ریت بالا یا HDR پشتیبانی می کند. کنترل سیری این محصول هم کارایی آن را بیش از پیش کرده است.

ساعت هوشمند اپل سری 7

آشنایی با جدیدترین محصولات اپل در سال 2021

اپل در زمینه تولید ساعت هوشمند آنقدر خوب کار کرده است که به جرئت می توان گفت این برند یک برند معتبر ساعت هوشمند در جهان است. صفحه نمایش این ساعت هوشمند جدید 20 درصد بزرگتر از سری 6 شده است. به همین دلیل صفحه نمایش این ساعت قابلیت نمایش 50 درصد بیشتر از محتوا را دارد و همچنین یک کی بورد در آن تعبیه شده است که اجازه تایپ به شما می دهد.

ردیاب های ایرتگ

ایرتگ با اپلیکیشن فایند مای اپ کار می کند و با استفاده از آن می توان وسایل مختلف را به سرعت پیدا کرد. یکی از مهمترین کارکردهای این دستگاه ردیابی ماشین های گرانقیمت است.

دستمال جادویی اپل

یکی از محصولات عجیب اپل در سال 2021 دستمال میکروفایبر تمیز کننده مخصوص محصولات این شرکت بود. این دستمال 20 دلاری که شاید بتوان گفت گران ترین دستمال جهان هم هست، در کمال تعجب خیلی سریع هم در بازارهای مختلف جهان فروخته شد. البته عرضه این دستمال باعث شد تا عده ای هم برند اپل را مسخره کنند. اما با این حال اپل بازها از خیر دستمال اپل هم نگذشتند و وفاداری خود را با خرید این دستمال لاکچری بیشتر به رخ سایر برندها کشیدند.

محصولات یگر اپل در سال 2021

اپل در سال 2021 محصولات متنوعی داشته است که تعدادی از آن ها به ترتیب زیر است:

باتری کمک مگاسیف: این باتری پشت آیفون 12 قرار می گیرد و باعث می شود تا مدت بیشتری شارژدهی داشته باشد. اپل بابت طراحی این باتری ها بارها مورد انتقاد قرار گرفته است، اما این مدل کارایی بیشتری نسبت به نسخه های قبلی دارد.

آی پد مینی: در کنار آی مک m1 شای بتوان گفت آی پد مینی جالب ترین محصول امسال اپل بوده است.

ایرپاد 3: امسال سال ایرپاد جدید هم بود. ایرپاد 3، جدیدترین محصول اپل، درست است که قیمت بالایی دارد، اما با توجه به ویژگی هایی که دارد، می توان گفت این قیمت منصفانه است. ویژگی صدای فضایی مهمترین آپشن این گجت است. صدای فضایی باعث می شود تا پخش موزیک و فیلم به صورت محیطی در گوش پخش شود.

سخن پایانی؛ اپل 2021 چه تفاوتی با اپل 2020 داشت؟

در این مطلب سعی کردیم مهمترین و جدیدترین محصولات اپل در سال 2021 را به شما معرفی کنیم. اپل در سال 2021 محصولات بسیاری را به بازار عرضه کرده است. این شرکت در مقایسه با سال گذشته هم تنوع کارش را بالا برده است و هم محصولاتی با ویژگی های چشم گیر به بازار عرضه کرده است. به طور کلی می توان گفت سال 2021 برای اپل سال دوربین سینماتیک، چیپست M1، صدای فضایی و از همه مهمتر دستمال جادویی عجیب و گران و البته پرطرفدار اپل بوده است. امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم شما را با آخرین محصولات این شرکت محبوب در جهان آشنا کرده باشیم.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس