قبایل مارب: به صف مبارزه با متجاوزان آمریکایی-صهیونیستی پیوستیم

هیات‌هایی از قبایل و علمای استان‌های البیضاء، مأرب و «شبوه» یمن طی نشستی در استان صنعاء تاکید کردند که در کنار ارتش و کمیته‌های مردمی در برابر متجاوزان و مزدوران آمریکایی صهیونیستی می‌ایستند.

به گزارش مشرق، هیات‌هایی از قبایل و علمای استان‌های شبوه، مأرب و البیضاء یمن امروز در شهر الثوره استان صنعاء میزبان مسئولین و شخصیت‌هایی از این استان بودند.

به گزارش المسیره، در بیانیه‌ای که این هیات‌ها پس از نشست مذکور صادر کردند، ضمن تقدیر از استقبال و مهمان نوازی اهالی صنعاء از آنها گفتند: علیرغم سال‌ها دوری و فراق تحمیل شده توسط تجاوزگران و مزدوران آن بر ما و تبلیغ افکار نادرست و مداخله جویانه آنها برای مردم ما، ما در آنها خلاف آنچه را که برایمان تبلیغ می‌کردند، یافتیم.

هیات‌های شبوه، مارب  والبیضاء ضمن درخواست از مزدوران ائتلاف سعودی برای خروج از صفوف آن و بازگشتن به استان هایشان گفت: حق و تکلیف ما و آنها یکی است.

در این بیانیه  با اشاره به خیزش اسلامی در یمن که مبتنی بر طرح و حرکت قرآنی شهید بدرالدین الحوثی است، تاکید شد: حرکت قرآنی  آمد تا امت را با رویکرد الهی و پرچم حق و عدالت متحد کند.

هیات‌های شبوه، مارب و البیضاء تصریح کرد: ما در کنار برادران خود از ارتش و کمیته‌های مردمی در برابر متجاوزان، اشغالگران و کسانی که از طرف آمریکا و اسرائیل برای غارت ثروت و توانمندی‌های کشور می جنگند، خواهیم بود.

این هیات‌ها تاکید کردند: ما عقل داریم و آزادی بیان کامل داریم و با رویکرد قرآنی حق را اعلام می‌کنیم و فارغ از وسوسه های دنیوی فقط در جایی خواهیم بود که خدا می خواهد.

در پایان این بیانیه آمده است: ما حق و اهل آن را شناختیم و در کنار آنها خواهیم بود و میان حق و باطل حد وسطی نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    1 0
    درودبه توبه کنندگان واقعی درودبه وطن پرستان واقعی وشیر مردان انصارالله ومکتب مقاومت ک حتی دشمن هم مجذوب این مکتب میشه باتوجه به محتاج بودن حتی به لقمه غذایی امااخر وجدانشون بیدارشدان لقمه نانی هم ک ازراه مزدوری میگرفتن رها کردن امدن سمت مکتب حق مقاومت. خوش امدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس