دیوار نگاره «سردار دل‌ها» روی دیوار پایتخت نقش بست

همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، دیوارنگاره ای با عنوان «سردار دل‌ها» روی یکی دیوارهای شهر تهران نقاشی شد.

به گزارش مشرق، مجید قادری با اشاره به فعالیت‌های این سازمان برای گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: علاوه بر اقداماتی مانند اکران ویدئو مپینگ راوی رشادت مرد میدان در سه نقطه شهر به طور همزمان، نقاشی دیواری سردار دل‌ها را در خیابان تندگویان تهران به تصویر کشیده است.

وی با تاکید بر اینکه نقاشی دیواری به عنوان یک رسانه، نقش مهمی در یاد آوری وقایع و اتفاقات مهم انقلاب دارد، ادامه داد: آثار ماندگار بسیاری از شهدا را در خیابان های تهران می بینیم که یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی های این مردان بزرگ است و انجام این کار هنری شاید ادای دین کوچکی در برابر بزرگی و عظمت کار شهدا محسوب شود.

 وی افزود: تصویر اخیری که از شهید قاسم سلیمانی به مناسبت دومین سالگرد شهادت او در خیابان تندگویان نقاشی شده، توسط هنرمند پیشکسوت نقاشی دیواری، محمدرضا قادری اکران شده است.  

 تصویر شهید بهشتی در میدان هفت تیر، تصویر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری واقع در خیابان انقلاب اسلامی، شهید محمد جواد تندگویان در چهار راه طالقانی، شهید علی صیاد شیرازی در اتوبان صیاد شیرازی در کنار دیگر نقاشی‌های شهدای دفاع مفدس، شهدای حرم و منظره نگاری در خیابان های تهران و دیگر شهرهای ایران بخشی از آثار این هنرمند است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس