کد خبر 1322673
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
حریق منزل مسکونی در میدان بهاران/یک نفر جان باخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع یک آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در میدان بهاران و فوت یک نفر در پی این حادثه خبر داد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی گفت: ساعت ۶:۱۷ دقیقه صبح چهارشنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ یک مورد آتش سوزی در یک منزل مسکونی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: ایستگاه شماره ۶۵ در مدت زمان سه دقیقه در محل حضور پیدا کرد.

ملکی عنوان کرد: آتش نشانان با حضور در محل مشاهده می‌کنند که در یک منزل قدیمی کوچک به وسعت ۶۰ متر در طبقه اول با وسعت ۴۰ متر دچار آتش سوزی شده است که کاملاً شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران بیان کرد: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که فردی در این منزل مسکونی حضور دارد و آتش نشانان باتوجه به حجم و آتش زیاد به داخل منزل نفوذ کردند و عملیات خاموش کردن و جستجو را انجام دادند و در همین حین با وضعیت نامناسب یک مرد ۸۰ ساله روبه رو شدند که به تائید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

وی خاطرنشان کرد: شدت حرارت به قدری زیاد بود که بخشی از دیوار یکی از اتاق‌ها تخریب شده بود اما خوشبختانه آسیبی به افراد نرسانده بود.

ملکی اظهار کرد: آتش خاموش شد و از گسترش و سرایت به طبقه بالایی که کسی در آن حضور نداشت و همچنین ساختمان‌های مجاور جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: در ساعت ۷:۳۲ دقیقه عملیات به پایان رسید.

حریق مرگبار خانه قدیمی در میدان بهاران +عکس

حریق مرگبار خانه قدیمی در میدان بهاران +عکس

حریق مرگبار خانه قدیمی در میدان بهاران +عکس

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس