کد خبر 1322603
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
بازگشت اسپایکر به بازار با ۳ خودروی جدید

گزارش‌ها حاکی از این هستند که یرند Spyker در سال ۲۰۲۲ با سرمایه گذار و خودروهای جدید به بازار باز خواهد گشت.

به گزارش مشرق، طبق جدیدترین گزارش ها، گروه خودروساز هلندی اسپایکر قرار است در سال ۲۰۲۲ با خودروهای موتور احتراق داخلی خودش و با کمک مالی گروهی آشنا از سرمایه گذاران روسی به بازار بازگردد.

دو سرمایه گذار اصلی در این معامله بوریس روتنبرگ و مایکل پسیس هستند. روتنبرگ مالک SMP Racing و BR Engineering است، در حالی که Pessis مالک مشترک SMP Racing Monaco و همچنین مالک Milan Morady SA در لوکزامبورگ و R-Company GmbH در آلمان است. این دو نفر پارسال هم می‌خواستند این کار را انجام دهند، اما موفق به امضای قرارداد نشدند و این امر باعث شد تا ویکتور مولر مدیرعامل اسپایکر، دوباره درخواست ورشکستگی کند.

مولر اخیرا در بیانیه‌ای اعلام کرد: "توافق همکاری که امروز تایید کردیم نقطه شروعی برای بازسازی اسپایکر به عنوان یک تولید کننده خودروهای اسپورت با پایه‌ای محکم‌تر از همیشه است و اکنون با دسترسی کافی به منابع فنی و مالی بهتر، به سمت دستیابی به سوی اهداف بلند پروازانه تجاری خود هستیم."

گزارش‌ها حاکی از آن است که سه مدل Spyker C۸ Preliator، Spyker D۸ SUV Peking-to-Paris و Spyker B۶ Venator شرکت اسپایکر، به محض اینکه طرفین، قرارداد را به صورت کتبی و رسمی امضا کردند و حقوق مربوط به علامت تجاری آن‌ها تضمین شد، تولیدشان در سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد داشت.

بازگشت اسپایکر به بازار خودرو +عکس

بازگشت اسپایکر به بازار خودرو +عکس

منبع:موتور وان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس