سعید عصمتی

عصمتی با بسیاری از چهره‌های سیاسی متعددی روابط بسیار نزدیکی دارد، اما توییت‌ اخیرش و توهین به حاج قاسم بسیار عجیب است.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق -توییت اخیر فردی به نام «سعید عصمتی زمانی» در فضای مجازی با واکنش بسیاری از کاربران مواجه شد. عصمتی در توییتی می‌نویسد: من کلی حرف دارم، اما سکوت می‌کنم، انشاالله حاج قاسم جواب خون‌ها ریخته شده مردم سوریه را در قیامت داشته باشد.

ماجراجویی‌ «سعید عصمتی» در سینما و ورزش چگونه به توهین به حاج قاسم ختم شد؟ +عکس

ماجراجویی‌ «سعید عصمتی» در سینما و ورزش چگونه به توهین به حاج قاسم ختم شد؟ +عکس

بسیاری از کاربران فضای مجازی در مورد رفتارهای دوگانه عصمتی در سال‌های اخیر با پرسش‌هایی مواجه هستند.   کسی که در توییترش ادعا کرده مدیر عامل گروه اقتصادی مبکو را بر عهده دارد و مدیر مسئول رسانه عصر تعادل و عضو هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران و تهیه‌کننده سینماست چگونه می‌تواند چنین محتواهایی را در فضای توییتر درج کند.

عصمتی نمونه‌ کوچکی از فعالان حوزه سینماست که برای برندسازی فردی وارد این کارزار شده‌اند تا موقعیت خود را برای چنین ماجراجویی‌های مجازی تقویت کنند. بررسی دیگر توییت‌ها و کانال تلگرامی رسمی عصمتی نشان می‌دهد تولید محتوای ساختارشکن به اظهارنظر معاندانه او درباره شهید سلیمانی محدود نمی‌شود.

ماجراجویی‌ «سعید عصمتی» در سینما و ورزش چگونه به توهین به حاج قاسم ختم شد؟ +عکس

ماجراجویی‌ «سعید عصمتی» در سینما و ورزش چگونه به توهین به حاج قاسم ختم شد؟ +عکس

ماجراجویی‌ «سعید عصمتی» در سینما و ورزش چگونه به توهین به حاج قاسم ختم شد؟ +عکس

ماجراجویی‌ «سعید عصمتی» در سینما و ورزش چگونه به توهین به حاج قاسم ختم شد؟ +عکس

عصمتی در سینما هر کاری خواست کرد؟ آیا رفتارهای او منجر به کوچ عرب‌نیا شد؟

عصمتی  در سینما هم جنجال آفرید و ساختار شکنانه وارد این حوزه شد. دومین فیلمی که با سرمایه‌گذاری سعید عصمتی در سی چهارمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» نام دارد  که کارگردانی و تهیه‌کنندگی آنرا فرزاد موتمن بر عهده داشت. عدم حضور فریبرز عرب نیا در روزهای پایانی فیلمبرداری به دلیل پایان قرار داد منجر به شکایت کارگردان و سرمایه‌گذار فیلم به خانه سینما شد.

فیلم سینمایی «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» پیش از شروع جشنواره سی و چهارم درگیر حاشیه مهمی شد، عدم حضور فریبرز عرب‌نیا در روزهای پایانی فیلمبرداری به دلیل پایان قرارداد منجر به شکایت فرزاد موتمن (کارگردان و تهیه‌کننده) و سعید عصمتی سرمایه‌گذار فیلم از عرب‌نیا به خانه سینما شد. این شکایت پرحاشیه سرانجام با رای خانه سینما به تبرئه عرب‌نیا به پایان رسیده است.

اتفاقی که گویا به این دلیل رخ داد که موعد قرارداد عرب نیا با تیم تولید به پایان رسیده و او حتی یک روز بیشتر از قرارداد خود هم حاضر به ماندن و رفتن جلوی دوربین این فیلم نشد. ضمن اینکه عرب‌نیا طلب قسط‌های خود را کرده بود و به دلیل عدم پرداخت قسط‌ها حتی کار به توقیف فیلمبرداری هم کشیده شد. همین موضوع باعث شد سعید عصمتی سرمایه‌گذار این فیلم از عرب‌نیا به دلیل عدم حضورش جلوی دوربین شکایت کند و ادعای خسارت از او داشته باشد.

این موضوع زمانی که به رسانه‌ها کشیده شد با واکنش تند عرب‌نیا مواجه شد. او اعلام کرد تا آخرین لحظه پای قراردادش بوده است و تاخیر و توقف‌ها به خاطر اختلاف عصمتی با عوامل فیلم بوده که در نهایت به شکایت ۲۹ تن از آن‌ها، از جمله خود عرب‌نیا انجامیده است.

حدود دو ماه از این شکایت دو طرفه می‌گذرد و در این مدت خانه سینما مشغول رسیدگی به این پرونده بود که گویا بالاخره رسیدگی به این شکایت تمام شده است. حکم نهایی این پرونده که به امضای قاسم قلی‌پور رئیس هئیت داوری خانه سینما رسیده خبر از تبرئه شدن فریبرز عرب نیا می‌دهد.

در متن این حکم که عرب‌نیا نسخه ای از آن در خبرگزاری ایسنا منتشر کرد آمده است : «شکایت متقابل آقای فرزاد موتمن تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آخرین بار کی سحر را دیدی؟»(در مقام خواهان) مشعر بر عدم انجام وظیفه آقای عرب‌نیا (در مقام خوانده) و اعلام ضرورت حضور سه روز ایشان (آقای عرب نیا) در محل فیلمبرداری به دلیل بروز عوامل غیرقابل پیش‌بینی و بارندگی مداوم، با عنایت به شهادت مکتوب شاهدان متعدد که از عوامل اجرایی این فیلم بوده و به اجمال، بروز مشکلات عدیده فیلم و تاخیرهای پدید آمده را ناشی از سوء مدیریت تولید و دخالت مستقیم عامل غیرمسئول و بی‌تجربه‌یی به عنوان تهیه‌کننده برشمرده و در عین حال صبوری، همکاری و برخورد حرفه‌یی خواهان اولیه (آقای عرب‌نیا) را تایید کرده‌اند، ازاین رو هیات داوری شکایت آقای موتمن به طرفیت آقای عرب‌نیا را به دلیل عدم قابلیت استماع در مواردی که پرونده از لحاظ شکلی ایراد دارد، مسموع نمی‌داند و رای به رد ادعای ایشان (خواهان اخیرالذکری) نسبت به کوتاهی و قصور این بازیگر در پروژه نام‌برده می‌دهد.» جالب‌تر اینجاست که در بخش دیگری از این حکم فرزاد موتمن که نام او به عنوان تهیه‌کننده در فیلم آمده موظف به تسویه حساب باقی دستمزد و البته پرداخت خسارت به عرب‌نیا شده است.

در این حکم عرب‌نیا نه تنها تبرئه شده بلکه در موارد متعدد تاکید شده که او در مقاطع مختف با همراهی کامل با گروه تولید برخورد کرده و کاملا استحقاق این را دارد که دستمزد خود را تا ریال آخر دریافت کند. البته این حکم تا ۱۵ روز بعد از دریافت دو طرف قابل اعتراض یا تجدیدنظر خواهی بود. حالا باید دید با برنده شدن عرب‌نیا در این شکایت و با توجه به این که برخی چهره‌های دیگر از جمله ژاله صامتی هم از مسائل مالی این فیلم و سرمایه‌گذار آن شاکی بودند.

عصمتی که امروز صدر تا ذیل نظام را در فضای مجازی به چالش می‌کشد و حتی هتک حرمت به سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز به سادگی عبور نمی‌کند و در مواردی معارض نظام محسوب می‌شود  بر اساس مستندات خبرگزاری ایسنا از پرداخت حقوقی قانونی هنرمندانی که در یک فیلم با وی همکاری کرده‌اند چشم پوشی می‌کند.

نکته جالب در طول این چند سال لحن طلبکارانه این تهیه‌کننده در رسانه‌هاست او با همه حواشی پیش آمده درباره تعویق اکران «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» به باشگاه خبرنگاران جوان می‌گوید: من با پول شخصی این فیلم را ساختم اما برخی آقایان و خانم های فیلمساز پول‌های هنگفتی از بیت المال خرج فیلم های پرخرج خودشان می‌کنند، در صورتی که در آخر همه هم به ضرر می‌رسند. از انواع تبلیغات مجانی هم استفاده می‌کنند و در بهترین زمان اکران هم دارند؛ ما هیچ نوع از این امکانات را نمی خواهیم و با سرمایه شخصی فیلم ساختیم. علاوه بر اینکه به فیلم اجازه اکران ندادند، هیچ بهایی هم به آن نمی دهند!

این تهیه کننده افزود: متاسفانه تنها دستمزد ما از سینماست. ما چکار کنیم که ژن خوب نداریم و بچه نماینده مجلس نیستیم و به گروه های چپ و راست وصل نشدیم!؟ از همه بدتر وقتی برای اکران مراجعه می‌کنیم، می گویند «زمان اکران را به شما اطلاع می‌دهیم!». این جمله چه معنی دارد!؟

اگر درآمد ایشان فقط از راه سینماست  و ژن خوب و فرزند نماینده مجلس و متصل به گروه های چپ و راست نیستند چگونه به مدیر عاملی یک گروه اقتصادی رسیده‌ و هزینه‌های  رسانه عصر تعادل  را چگونه تامین می‌کنند، پرسش مهم این است با چنین عناد افسارگسیخته‌ای که نسبت به جمهوری اسلامی دارد، چگونه  عضو هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران شده‌اند و با چه پشتوانه‌ای توانسته‌اند کارت تهیه‌کنندگی سینما را دریافت کنند؟

عصمتی با بسیاری از چهره‌های سیاسی روابط بسیار نزدیکی دارد  و غیر از فعالیت در بخش خصوصی فردی با چنین دیدگاهی با حکم مسعود سلطانی وزیر سابق ورزش به عضویت هیات رئیسه فدراسیون بسکتبال منصوب می‌شود و نکته جالب اینجاست که در حکم مسعود سلطانی آمده است توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش ایران کشور را از خداوند متعال خواهانم!

ماجراجویی‌ «سعید عصمتی» در سینما و ورزش چگونه به توهین به حاج قاسم ختم شد؟ +عکس

نکته دیگر این است که بر اساس ادعاهای خودشان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مدعی شده‌اند که تنها مفر درآمدی او از طریق سینماست.  

چگونه مدیر عامل چنین شرکتی بنا به گزارش خبرگزاری ایسنا نتوانسته بار مالی فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» را تامین کند و حتی ژاله صامتی بازیگر خبر می‌دهد که دستمزدش را دریافت نکرده و فیلم در خانه سینما با شکایات متعدد عوامل مواجه می‌شود؟ عصمتی با چنین دیدگاه‌های سیاسی برای دیده شدن بیشتر حتی با روزنامه کیهان مصاحبه می‌کند. اگر ایشان مخالف مشی وطن پرستانه حاج قاسم سلیمانی است و نظر مانند آنچه در توییتر خود منتشر کرده است درباره قهرمان ملی ایران و ملت‌های منطقه دارد، چرا برای خودنمایی و کسب مشروعیت بیشتر گفت و گو با کیهان را می‌پذیرد!؟

ماجراجویی‌ «سعید عصمتی» در سینما و ورزش چگونه به توهین به حاج قاسم ختم شد؟ +عکس

بازهم اظهارنظر ایشان را از زاویه متفاوتی مورد بررسی قرار دهیم. تهیه‌کننده فیلم برف که ادعا کرده از طریق فعالیت‌های سینمایی ارتزاق می‌کند و بدون وابستگی به چپ و راست فعال فرهنگی مستقلی است. اما در سال ۱۳۹۷ گفت وگویی با مجله کارخانه‌دار انجام داده و خبر از خرید سهام شرکت ورشکسته ارج می‌دهد.

او در این گفت و گو می‌گوید: ما حدودا از یک سال و نیم پیش به دنبال خرید و احیای برند ارج بودیم. در همین خصوص، با آقای نعمت‌زاده وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت گفت‌وگو کردیم. ایشان در ابتدا مایل به احیا و جابجایی کارخانه ارج نبود، اما طی جلسات مختلف توانستیم ایشان را متقاعد کنیم که تغییر محل و لوکیشن ارج مهم نیست و احیا و فعالیت درست آن اهمیت دارد. چون به نظر ما برای احیای کارخانه ارج باید محل آن تغییر کند. البته ما مجموعه‌ای از پیشنهادها برای احیای برند ارج  ارائه کردیم که بر این اساس، صلاحیت واگذاری ارج به شرکت ما تایید شد و قرار شد تا با بانک ملی به عنوان بانکی که مالکیت ارج را بر عهده داشت، وارد مذاکره شویم. نهایتا شرکت ما در مزایده تاریخ ۴/۶/۹۷ برنده شد و با پرداخت نقدی به بانک ملی، مالکیت و مدیریت آن را بر عهده گرفتیم.

همین گفت‌وگو البته ادعای مستقل بودن او را افشا می‌کند.

تطهیر پول‌های آلوده در سینما؟

عصمتی که شهوت رسانه‌ای عجیبی دارد در هر فرصتی با یک اظهارنظر دست به ماجراجویی تازه‌ای می‌زند.

 عصمتی تهیه کننده سینما درباره بحث ورود پول‌های کثیفی که وارد شبکه نمایش خانگی از جمله پروژه «شهرزاد» شده است، در مصاحبه‌ای گفته: پول کثیف اگر باشد ربطی به عوامل آثار ندارد به عنوان نمونه، پول‌هایی که در «شهرزاد» هزینه شد از فساد تهیه کنندگان و صندوق ذخیره فرهنگیان بود. این پول در یک مقطعی آمد و پس از فروش دی وی دی‌ها و پخش در وی او دی، پول‌ها برگشت و ضرری هم نداشت.

تهیه کننده «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» ادامه داد: پولی که از صندوق ذخیره فرهنگیان و یا بانک سرمایه برای شهرزاد خرج شده برگشته و به سود رسیده و ضرر نداشته است و تهیه کنندگان طبق قرارداد با عوامل هزینه کردند و خارج از قرارداد که به عوامل پرداخت نکرده اند.

او اضافه کرد: اگر هزینه کرد آن ده میلیارد تومان بود که به جز بازگشت اصل سرمایه گذاری اولیه این مبلغ سود هم به تهیه کننده برگردانده شد مضاف بر این ربطی به هنرپیشه‌ها ندارد که این پول کثیف بوده یا نه، اصلا مگر قانونی وجود دارد که هنرپیشه‌ها باید  تحقیق و تفحص کند که سرمایه ساخت فیلم از کجا می‌آید؟ پس نباید آنها پول‌ها را برگردانند، چرا باید این اتفاق بیفتد؟ مگر پروژه ضرر کرده است که این بحث‌ها را راه انداختند؟

هتک و وهن مقدسات دینی

او اخیرا در فعالیت‌های توییتری و مجازی خود حتی در تلگرام رویکردهای عجیبی  را اتخاذ کرده است. او با انتشار برخی پست‌ها خود را فردی مذهبی معرفی می‌کند و با همین دست فرمان طعنه‌های بسیار تندی را منتشر می‌کند. نامه ای به امام زمان که عصمتی در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرده است، یکی دیگر از این مطالب موهن اوست که عمق نظر و تفکر این فرد نسبت به مقدسات، ائمه معصومین و نظام را روشن می‌سازد.

ماجراجویی‌ «سعید عصمتی» در سینما و ورزش چگونه به توهین به حاج قاسم ختم شد؟ +عکس

بسیاری از فعالان توییتری در فضای مجازی در نوشته‌های مشابهی اشاره کرده‌اند که وزیر ورزش و جوانان، وزیر صمت و وزیر ارشاد باید تحرکات عناصر منافقی که با عناوین مختلف و فریبنده در این ساختارها رسوخ کرده‌اند را به دقت رصد کرده و اجازه ندهند چنین افراد هتاکی همزمان هم از مواهب نظام بهره‌مند باشند و هم پنجه بر چهره نظام بکشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 76
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 28
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    همچین‌ادمای دو رو و منافقین زیادن متاسفانه. باید پالایش بشن
    • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
      49 3
      واقعا متاسفم که امثال اینا توی این مملکت در موقعیت و جایگاه تصمیم گیری قرار میگیرن . واقعا حداقل اینا رو با ادبیات لمپنی شون نمیشه شناخت ؟
    • IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
      37 2
      خوارج را باید از دم تیغ گذراند
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
      20 2
      زندگی اینها را بگردید قطعا به مواردی بر خواهید خورد که دلیل این حرف ها و عقده گشایی ها از آن است . یا بستگانش عضو منافقین بوده آند یا دستش به واسطه برخوردی از رسیدن به قدرت و ثروت کوتاه شده و یا اصلا درونش مخالف انقلاب اسلامی است منتهی تا کنون کتوان می کرده الان از دستش در رفته
    • بصیر IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      13 0
      خدا از این تفکر خائنانه نگذره بی سوادی از جمله بندیش معلومه
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      15 1
      ایرانی نیستی ، برو گمشو از مملکتم
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      7 1
      سعید عصمتی که نه،. کلفت تر از سعید عصمتی هم نمی تونه مادامی که مردم با انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی هستند، تداخلی بین مردم و نظام ایجاد کنه.. از این نوشته ها بر میاد تو خط انحرافی احمدی نژاد، بقایی، مشایی باشه. جوجه
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    91 8
    عجب کسایی سر سفره انقلاب نشسته اند لطفا این ها رو از مسئولیت برکنار کنید
  • تک سوار DE ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    58 10
    معروفش نکنید که! الان کلی لایک هم می خوره.
    • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
      22 4
      بحث بحث رسوا کردنه نه اینکه بخواهن معروفش کنن. انشالله این «رسوایی» به «جدایی نادر از سیمین» بینجامد. اون وقته که باید ازش پرسید:«آخرین بار کی سحر رو دیدی».بله اونوقته که اون باید بشه «مسافر شب». خدا لعنت کنه کسانی رو که به مقدسات توهین میکنن!
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    30 2
    در کشوری که دیگر نواب ها وجود ندارن کفتارها زوزه میکشند !!!
  • امیر IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    39 2
    به نظر من باید این آقا رو کت بسته تحویل داعش بدن تا بفهمه چه گ... زیادی خورده!!! از صدقه سر شهید سلیمانی دارن در آرامش و امنیت کامل به خوشگذرونی ها و حال و حولشون میرسن بعد طلبکار هم هستن!!!
  • GB ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    27 2
    پاک سازی کشور از این تفالها و نفوذیها از نون شب واجب تر هست. بریزید بیرون این بی ناموسها رو
  • محمد IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    21 2
    مشابه این عقاید شیطانی این مردک هم مرحوم م داشت که امام پاسخ محکم و کوبنده ای بهش داد جماعت حرام خوار مقرص که جای جلاد و شهید رو آشکار با نفاقشون جابه جا میکنند اینا از اینجا میسوزند که حاج قاسم جان فشانی کرد خاورمیانه رو از فتنه بزرگ آمریکا نجات داد لعنت خدا بر منافق
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    20 2
    عجب بی شرف
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    22 2
    سطح سوادش از جمله بندیش مشخصه.
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    21 2
    پدرجان شما تخصصت چیه؟از سیاست چی میدونی؟اطلاعاتت از اطراف واکناف چقدره؟اسم هیلاری کلینتونو شنیدی؟برو بگرد جستجو کن ببین راجع به داعش چی گفت،خیلی تند میری عزیزم،شمالو به جنوب و شرقو به غرب میدوزی!اظهار نظرهایی میکنی که در باره شون اطلاعاتی نداری یا کم داری!چرا به ملک سلمانهاهای دور و برت معترض نیستی؟چرا به ام الفساد دنیا معترض نیستی؟تو اصلآ با این سن و سال کمت چطور به اینجا رسیدی؟خدا وکیلی چقدر رانت خوردی؟تو در زمان تاخت و تاز داعش کجا بودی؟
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    17 2
    گوشمالی لازم داره،
  • SE ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    7 10
    مساله خیلی واضح است. به بهانه مبارزه با این افراد در حال انتشار خط فکری آنها و تبلیغ برایشان هستید. مطالبشان را منتشر می کنید و البته هیچ پاسخی هم عمدا درج نمی کنید تا آنها را معروف کنید.
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      4 0
      خو مقاله رو درست نمی خونی.مشرق هر مطلبی رو عنوان کرده جوابش هم زیرش نوشته
  • محمد IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    31 3
    علتش بی غیرت و ترسو شدن ما مثلا انقلابی هاست که قانون های نوشته به دست مجلس اصلاح طلبان نامرد دست و پایمان را برای دفاع از عقایدمان بسته و هر خری که از راه می رسه جرات می کنه عقاید و اعتقاداتمان را به بازی بگیره بیایید بعد از این حتی به قیمت زندان رفتن و دادن دیه و حتی اعدام شدن نگذاریم این ناجوانمردان وطن فروش بی دین این گونه جولان بدهند
  • رامین IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    15 1
    گذشت زمان چونان صافی قدرتمندی ، چهره واقعی افراد را به دیگران نشان می دهد ، یقینا دشمن سردار محبوب دلها، شهید سلیمانی ، یا خائن و وطن فروش است و یا دشمن و فرض سومی وجود ندارد .
  • سید فروزان CH ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    14 2
    یعنی در داخل مملکت یک باغیرت پیدا نمی‌شود یقه این منافق را بگیرد ؟ توهین به سردار و بازخاست خون مردم سوریه از ایشان یعنی توهین به مقام رهبری ، نیروهای نظامی ،مدافعین و شهدای حرم است ، دقیقا عملی که صدای منافقین در آلبانی ۲۴ ساعت در حال انجام .شخصا اگر ایران بودم دهان این شخص را جر میدادم
  • هموطن GB ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    13 2
    یک جوانمرد پیدا نمیشه این رو ادب کنه؟
  • IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    12 1
    همین امثالی مانند سعید عصمتی هستند که وضع انقلاب و کشور را به این روز انداخته اند. البته خوشبختانه پشتوانه سیاسی ایشان از جناح انقلاب نیست و در بست در اختیار اصلاحات است و گرنه همچنین بی همه چیزی نمی توانست از دربانی توالت یک سازمان خصوصی بیشتر پیشرفت کند.
  • سلام IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    12 1
    خود قاتل حاج قاسم یعنی ترامپ دارا میگه کلینتون و اوباما داعش بوجود اوردن بعد این میاد بخاطر گرین کارت، و بعلاوه گرفتن ژست مذهبی برای حفظ وجهه مردمی، دروغ میگه قوه قضائیه باید برخورد کنه
  • IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    6 2
    اینطور آدمهای کوتوله دون همت در هر عرصه ای وارد شوند فقط برای کسب منفعت پدرخوانده های مافیایی خودشان تلاش میکنند،اگر در عرصه تجهیزات و ملزومات اتوماسیون صنعتی ورود میکند به وظیفه ای که بابت آن استخدام شده عمل نمیکند،برعکس به نفع مافیای سیاسی اقتصادی خود عمل نموده از کوچکترین فرصتها به نفع مافیا استفاده کرده و همه راههای تنفس صنعت را میبندد تا مقدرات کشور را در قبضه خود داشته باشند،این یک جوک و لطیفه است که کسی در زمینه تأمین تجهیزات اتوماسیون صنعتی و کامپیوترهای صنعتی فعالیت کند اما به مدل گوشی فلان شخص انقلابی ایراد بگیرد! در حساسترین بخشهای صنایع استراتژیک از تجهیزات تولید شده در کشورهای متخاصم استفاده میشود،که این خود سند نفوذ عناصر فاسدی چون سعید عصمتی است که راه را برای خودکفایی یا کم هزینه یا سهل الوصولتر شدن تأمین میبندد.
  • بابا IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    9 1
    گرفتن گرین کارت به قیمت فرختن شرف و آزادگی
  • IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    6 2
    عجب تحلیل ضعیفی داره این آدم. شاید هم عمدیه.
  • US ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    7 2
    چند تا از اینها داریم ما کی قراره تصفیه بشن؟ چه کسی به اینها پر و بال داده و بالا اورده اونی که اینها رو بالا آورده تصفیه کنید
  • آریو از سوئد IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    9 1
    کسی که علم چهره خوانی داشته باشه خیلی راحت می بینه که این یارو چه جانوریست. شیطان در چهره این احمق دیده میشه.
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    6 0
    انگل .
  • مصطفی IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    6 0
    تف همراه با مف بینی و سیلی سخت همراه با جفت پا نثارش بدهیم این مردک بی همه چیز را تو مثلاً آدم ما باید باشی چرا گل به خودی میزنی
  • کیایی IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    5 0
    از دلسوزی دروغینشون برای وطن، خبری نیست!
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    7 0
    ایشان کشیده آبدار دلسوختگان حاج قاسم عزیز را میخواهد تا آدم شود
  • حامد IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    8 0
    از بس حرام لقمه و نمک به حرام و فاسدند و بویی از انسانیت نبرده و وطن فروشی هنر آنهاست
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    6 0
    در سخن گفتن خطای جاهلان پیدا شود/ تیر کج، چون از کمان بیرون رود رسوا شود/
  • م ل اراکی IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    8 0
    سعید عصمتی وابسته به انجمن حجتیه و فراماسون است. این چطور تونسته اینقدر نفوذ کنه.
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    8 0
    اینها اثر لقمه شبهه ناکه. بی بصیرتی و در عین حال پرمدعایی و زیاده گویی
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
      1 0
      عاقبت لقمه حرام همین است غیر از این بود به سردار دلها اینگونه مطلب در فضای مجازی منتشر نمیکرد
  • م کیش IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    5 0
    خیالش راحته چون ابصارش دست کس دیگری است زیرا از حرف زدنش معلومه اختیاری از خود ندارد (الا مامورو معذور)
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    8 0
    یکی جواب این سئوالو بده ! وظیفه وزارت اطلاعات چیست ؟؟ با صرف ابر هزینه از بیت المال در هشت سال گذشته چکار کرده است ؟؟!!! آیا مسئولین این وزارت خانه پاسحگو هستند ؟؟؟
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    3 0
    در زمان ما هر چه شارلاتان ترصاحب پست و مدیریت می شوند ......البته بلا نسبت مدیران و روسای پاک دست و زحمت کش عزیز ...
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    2 0
    بصیرت که میگن اینه این آقا مطلب را نگرفته حفظ اسد یعنی حفظ جبهه مقاومت یعنی امید به سرکوب صهیونیزم یعنی بچه ۷ ساله می فهمه اما بعضی ها چون نوکر و بد بخت و خود باخته و جیره خوار شدن نمی فهمم بابا اگه جبهه مقاومت نباشه تو ریس فدراسیون بسکتبال کجایی؟
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    5 0
    اسم داعش میومد افرادی مثل تو خودشونو خیس میکردن، اونم تو ایران با فاصله صدها کیلومتری از داعشیان،اون موقع این مرد تو دل اینها بودو تا ریشه شونو در نیاورد آرام نگرفت ،تا مفت خورهایی مثل تو و امثال تو امروز یاوه گویی کنند،من خیلی ناراحتم از اینکه اسم این بزرگمرد از دهان کثیف تو بیرون میاد،گرچه دریا با دهان سگ آلوده نمیشه،امابی شرفی هم حد واندازه داره،حد خودتو نگهدار، نفاقتو آشکار نکن،تو ذهن علیل خودت هرچی داری بیرون نده ،حرمت جمع رو نگهدار،ازصدقه سر این دلاور داری میچری،هم از توبره میخوری هم از آخور!!! بپا زیادیت نشه،اوتوقت بدجوری اذیت میشی کوچولو!!!!!
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    0 2
    من هم موافقم که ایشان آدم منافق و دو رویی هست و سزاوار ترحم نیست اما برخی از صحبت های ایشان به حضرت ولی عصر عج درست است . تاکید میکنم برخی از سخنان . ضمن اینکه نام حاج قاسم سلیمانی تا ابد بر تارک ایران خواهد درخشید و این گزافه گویی ها ذره ای از احترام و شخصیت این بزرگمرد کم نخواهد کرد
  • محمد IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    0 0
    سلام بعضی برای دیده شدن حاضرند به هر کاری دست بزنند. جناب عصمتی !! دیده شدید خیلی‌ها میشناختنتون بقیه هم شناختنتون دیگه زحمت نیفتید.
  • !! IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    1 0
    عمله داخلی دشمن !!
  • مرصاد IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    1 0
    وقتی ؛ سنگها بسته و سگها رها میشوند ، انتظاری ؛ جز هار شدن سگها نیست !!
  • مرصاد IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    4 0
    اغماز و چشم پوشی افراطی نظام ؛ موجب شده که ، بر تعداد هتاکان و گستاخان ، افزدوه شود !!
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    2 0
    این آشغال کیه که میخواهد با بدنامی معروف بشود؟ سبک کارش مثل افساد طلب ها است منتها با نمک بیشتر و فلفل تندتر. این روزها هر کسی میخواد معروف بشود به نظام و اسلام و انقلاب و شخصیت های سالم سیخونک میزنه.
  • سید روح اله IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    3 0
    برای کوته فکر بودن این شخص خواندن متن آخرش کافی است گمان میکند امام زمان به منطقه خاصی تعلق دارد. آقای عصمتی اگر مسلمانی در هر جایی از جهان تقاصای کمک کند و تو نه تنها کمک نکنی، بلکه به زخم های کسانی که در این را کمک میکنند نمک بپاشی بوی از دین که چه عرض کنم بویی از انسانیت نبرده ای. دین که ندارید شرف هم ندارید و حیا را قی کرده اید. آقای عصمتی لا اقل اندکی از خوی و خصلت حیوانی مانند کمک به هم نوع یاد بگیرید
  • فانوس IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    3 0
    انقلابی ها خونه نشین شدن .هر چی ضد انقلاب و معاند هست اومدن پست و مقام گرفتن. قوه قضائیه کجاست؟ کرسنت و زنگنه 20 ساله در راه محاکمه ست اخوندی و مسکن صیف و عراقچی و دلار و.... اینها از قوه قضائیه خیالشون راحته(نفوذ در قوه قضائیه)
  • صهبا IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    1 0
    اینا عقبه همون خوارجی هستند که امیر مومنان رو مدیون ریخته شدن خون مسلمانان شام و عراق میدونستند ... لعنت خدا بر کج فهمانی که قرنهاست نفس امامان شیعه را تنگ کرده اند تازه اگر نگوییم که از سپاه معاویه اند
  • مهماندار هواپیما IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    2 0
    جا پای مسعود رجوی اول انقلاب گذاشته برای زدن ضربه به پیکر ولایت
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    2 0
    در متن آخر بیسوادی این فرد از جمله بندی های افتضاحش مشخصه
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    1 0
    شبهه افکنی خیلی راحته آقای عصمتیه ولی اثبات کردن آنها برخی اوقات محال است و باید فردای قیامت جلوتر از دیگران پاسخ بدهید.
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    3 0
    اشتباه دولت عدم برکناری آدم های این چنینی است
  • حسین IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    1 0
    در روز عاشورا وقتی که علمدار را زدند دشمنان خیلی دلیر شدند ،امدند که بعد شهادت ابی عبدالله زخم بر قلب یتیمان ابی عبدا... و یارانشان بزنند ولی ما امروز اجازه نمی دهیم که این گرگان و کفتار ها زخم به قلب یتیمان شهدا بزنند
  • امیر IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    3 0
    چرا این افراد رو جارو نمیکنن و تا فضای مملکت پاک بشه اینا هم از آب انقلاب میخورن هم از نانش و هم ناراضین چرا باید این افراد کاره این مملکت باشن ولی یک جوان تحصیلکرده مستعد کار ، باید بی کار باشه ؟
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    2 0
    در کشور دو موضوع از طرف ایادی داخلی دشمن به شدت داره دنبال میشه 1- ترویج و القا افکار پوچ و دروغ و منفی در باره شخصیتهای ملی و مذهبی و انقلابی 2_ بی بند و باری و اشاعه بی حجابی و فحشا و جایگزینی ناهنجاریها بجای ارزشهای اسلامی اگر مصلحت اندیشیها باعث ادامه و رشد فعالیت این خناسان شود دگر فردایی نخواهد بود برای جمع کردن
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    1 0
    در روز عاشورا وقتی که علمدار را زدند دشمنان خیلی دلیر شدند ،امدند که بعد شهادت ابی عبدالله زخم بر قلب یتیمان ابی عبدا... و یارانشان بزنند ولی ما امروز اجازه نمی دهیم که این گرگان و کفتار ها زخم به قلب یتیمان شهدا بزنند
  • هادی GE ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    0 0
    اثر لقمه حرام در زبان جاری است
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    0 0
    این کیه
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    0 0
    این زباله را بکشید پایین
  • FR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    0 0
    اشتباه کردید . شرکتی که سعید عصمتی مدیرعامل آن است یه شرکت ورشکسته است به نام مِبکو . ( روی حرف میم کسره ) اما شما به اشتباه فکر کردید که مَبکو ( روی حرف میم فتحه ) می باشد . شرکت مهندسی اندیشه های برتر هیچ ارتباطی به سعید عصمتی ندارد . ضمناً سعید عمصتی با دریافت 2 میلیارد وام از بانک دی که درسال 95 دریافت کرد موفق شد فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی را بسازد که هنوز وام را پس نداده و پرونده مفتوح قضایی دارد . بدون شک این آدم که دنبال بهانه هست از شما به دلیل ترویج اکاذیب و نشر اطلاعات غلط شکایت میکند . تا دیر نشده خبر رو اصلاح کنید یا به طور کلی حذف کنید . من برای این آقا قبلا کار کردم که بخشی از حق و حقوقوم را هم ضایع کرد . هیچ کس از شر این حرمله در امان نیست . انسان بسیار کثیف و ریاکاری هست . مراقب باشید .هر کس از کنارش رد میشود شکایت میکند و برایش دردسر درست میکند .
  • معلم IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    0 0
    عصمتی، بی عصمت شدنش دلیل داره، قطعا هوا برش داشته ، مثه خیلی ازین تازه جوگیرشده ها که فحش میدن تا مواجب خوب بگیرن از دشمن
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    1 3
    امثال این کثافت چه جوری باید اراجیف و مهملات بگن ، هر گوهی دلشون خواست بخورند تا قوه قضاییه خفتشون کنه ، این اراذل شریک جرم در به شهادت رساندن سردار دلها با امپریالیسم آمریکا هستند
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      2 3
      از ایران ما برو ، فکر کردی مملکت ارث باباته بدبخت؟
  • علی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    2 1
    این چنین تفکری چرا و چگونه در بدنه نظام جا گرفته . آقا ، نظام را قبول نداری غلط میکنی دور برش چرخیدی و می چرخی ، و اگر قبول داری که دیگه بدتر ، نون به نرخ روز خور
  • سعید IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    1 5
    عصمتی ، خیلی بی عصمتی و بی عفتی ، امیدوارم روزی با خانواده ات گیر داعش بیفتی ، و مثل مردم سوریه و عراق نابودت کنن ، انوقت بفهمی که چه لطف و مجاهدت بزرگی حاج قاسم در حق مردم سوریه و عراق انجام داد ، لعنت خدا بر پدر و مادر هر چی منافق ضد خدا
  • علیرضا IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    1 3
    عناصری نظیر این به اختیار خود حرف نمی زنند ، ریسمان این عروسک های خیمه شب بازی در دست دشمنان ایران است .
  • باویه IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    1 1
    سلام هرکس امام زمان خودش رانشناسد به مرگ ئجاهلیت گرفتار میشود اقای دادستان بنده بعنوان یک شهروند از این موجود خیانتکار به ارمانهای ملت ونظام شکایت داشته واعلام جرم میکنم الان وظیفه حضرتعالی است که باانگلی مثل این اقا برخورد کنی
  • احمد IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    0 1
    کاش یکی پیدابشه خون این منافق وطن فروش را بریزه ومن پاسخش را درقیامت بدم
  • کارنشناس IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    0 0
    از تعداد دوستانی که نظر داده اند معلوم میشود که چوب را وداری گربه دزدها خوشون در میروند ودیگر اینکه حرف راست خیلی تلخخ خیلی تلخ. دوستانی که حاشا میکنند کمی کلاهشان را قاضی کنند و واقعیات جامعه را ببینند
  • على IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    0 0
    از اين چيز ها پول در مياريد معلوم هست كه مى خواهيد از اين راه جايگاه بگيريد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس