کرونا در جهان/ ابتلای بیش از ۱.۸ میلیون نفر در ۲۴ ساعت گذشته + جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شبانه روز گذشته یک میلیون و ۸۳۶ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و همچنین ۷ هزار و ۶۵۳ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۹۳ میلیون و ۵ هزار و ۵۷۳ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۵ میلیون و ۴۶۶ هزار و ۳۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۵۵ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۴۳ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش یک میلیون و ۳ هزار و ۵۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵۷ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۱۸۷ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۸۴۸ هزار و ۸۸۵ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۳۷ هزار و ۳۷۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۴ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۲۶۱ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۴۸۲ هزار و ۱۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۱ هزار و ۸۵۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۷۸ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۶۱۹ هزار و ۲۴۵ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای انگلیس، روسیه، فرانسه، ترکیه و آلمان نیز به‌ترتیب با ۱۳ میلیون و ۴۲۲ هزار و ۸۱۵، ۱۰ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۳۰۹، ۱۰ میلیونه و ۳۱۷ هزار و ۸۱۹، ۹ میلیون و ۵۹۷ هزار و ۶۷۰ و ۷ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۱۳۵ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای اسپانیا با ۶ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۵۱۱ مبتلا و ایتالیا نیز با ۶ میلیون و ۳۹۶ هزار و ۱۱۰ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۴۱ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۴۶۸، ۳۴ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۴۱۴ و ۲۱ میلیون و ۵۶۷ هزار و ۸۴۵ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا ,

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس