کد خبر 1322077
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۳
بالگرد رژیم صهیونیستی در سواحل حیفا سقوط کرد

رسانه‌های بین‌المللی شامگاه دوشنبه از سقوط یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی با سه سرنشین در سواحل حیفا خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع خبری شامگاه دوشنبه (۳ دسامبر/۱۳ آبان‌ماه) گزارش دادند یک بالگرد رژیم صهیونیستی در نزدیکی سواحل حیفا سقوط کرده است.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد بر اثر سقوط بالگرد نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در نزدیکی سواحل حیفا سه سرنشین آن زخمی شده‌اند. برخی منابع خبری به نقل از رسانه‌های عبری گزارش داده‌اند نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بحبوحه وجود گزارش‌هایی از سقوط این بالگرد، جلسه‌اش را ناتمام رها کرده است.

رسانه‌های عبری‌زبان گزارش داده‌اند ارتش رژیم صهیونیستی با صدور دستورالعملی، رسانه‌ها را از اطلاع‌رسانی درباره سقوط یک بالگرد در نزدیکی سواحل حیفا منع کرده است.

شبکه خبری راشاتوی فیلمی را از عملیات جستجو و نجات در محل سقوط منتشر کرده است. خبرنگار این رسانه روسیه‌ای ابتدا گزارش داد این هواگرد سه سرنشین داشت که یک نفر از آنها پیدا و به بیمارستان منتقل شد و جستجو برای یافتن دو سرنشین دیگر در جریان است. با این حال، رسانه‌های صهیونیستی حدود ۴۰ دقیقه بعد گزارش دادند که دو سرنشین دیگر نیز نجات داده شده‌اند، هر چند وضعیتشان نامشخص است.

ارتش رژیم صهیونیستی در نخستین ساعات این حادثه اطلاع‌رسانی درباره آن را ممنوع اعلام کرد، اما ساعتی بعد ظاهراً مجوز اطلاع‌رسانی‌های کنترل‌شده درباره این حادثه صادر شد.

رسانه‌های صهیونیستی در جزئیا بالگرد مذکور با سرعت زیاد و در حالی که سرنشین‌ها داخل آن حضور داشته‌اند به داخل آب سقوط کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس