ابعاد حقوقي اقدام آمريكا در ترور سردار سليماني بررسي مي‌شود

همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ابعاد حقوقی اقدام آمریکا در ترور سردار دل‌ها روز سه‌شنبه ۱۴ دی‌ماه در پژوهشگاه قوه قضاییه تحلیل و بررسی می‌شود.

به گزارش مشرق، همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ابعاد حقوقی اقدام آمریکا در ترور سردار دل‌ها روز سه‌شنبه ۱۴ دی‌ماه با حضور مسئولان دستگاه قضا و استادان حقوق در پژوهشگاه قوه قضاییه تحلیل و بررسی می‌شود.

در این نشست که کاربران فضای مجازی می‌توانند زنده و آنلاین در آن شرکت کنند، کاظم غریب‌آبادی معاون امور بین‌الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه دستاوردهای این ستاد را در پیگیری حقوقی پرونده ترور سردار سلیمانی تشریح می‌کند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی هادی، رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه در ادامه نشست به تبیین راهکارهای بین‌المللی و داخلی پیگیری پرونده ترور سردار می‌پردازد.

نشست تبیین و تحلیل ابعاد حقوقی اقدام آمریکا در ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی سه‌شنبه ۱۴ دی‌ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۰ در سالن شهید بهشتی پژوهشگاه قوه قضاییه آغاز می‌شود و با برگزاری پنل امکان‌سنجی طرح این دعوا در محاکم داخلی ساعت ۱۷ به پایان می‌رسد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    با سلام ترامپ بطور رسمی و رسانه ای ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به عهده گرفت. این یک اعتراف علنی و آشکار به یک جنایت با ابعاد چند وجهی است. اولا اعتراف به تروریسم دولتی است. ثانیا حمایت رسمی از جریان تکفیری و داعش است. ثالثا عدم پای بندی به اصول روابط بین الملل و قواعد عمومی آن چهارما ورود به فاز نظامی و ارتقای سطح منازعه با ج اا به یک مناقشه امنیتی و جنگی. پنجما ترور یک نماد ملی و جهانی است. بنابراین ، پیگیری حقوقی این حادثه تاریخی که نظیر بمباران اتمی هیروشیما و ... یک از ارکان خدمت به صلح جهانی و امنیت بشریت است. نفس زکیه یکی از ادله قطعی ظهور است. در عصر ظهور سردار شهید به مثابه نفس زکیه است و بایستی از خون طاهر و پاک سردار عزیز برای اعتلای اسلام و حمایت از مستضعفین بهره لازم برده شود. یاد و خاطرات آن عزیز بزرگوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گرامی باد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس