فالح الفیاض: ترور شهیدان سلیمانی و المهندس، باعث خروج تمامی نظامیان آمریکایی می‌شود

رئیس سازمان الحشد الشعبی تأکید کرد که جنایت فرودگاه بغداد، باعث خواهد شد که هیچ نظامی آمریکایی با اراده مردم، در عراق باقی نماند.

به گزارش مشرق، فالح الفیاض رئیس سازمان الحشد الشعبی به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تأکید کرد که این دو شهید، با خون خود، ارزشهایی را ثبت کردند.

شبکه خبری الغدیر به نقل از الفیاض گزارش داد، پژواک جنایت ترور فرماندهان پیروزی، در حال گسترش است و «ما با ریخته شدن خون، شکست نمی‌خوریم؛ زیرا میراث‌دار امام حسین (ع) هستیم».

وی با بیان اینکه دشمنان قصد داشتند با ترور فرماندهان پیروزی، اراده پیروزی را در هم شکنند، تصریح کرد: «جنایت فرودگاه باعث خواهد شد که هیچ نظامی آمریکایی با اراده مردم، در عراق باقی نماند».

رئیس الحشد الشعبی با اشاره به اینکه شعار مردم معترض عراق، هیهات منا الذله است، خاطر نشان کرد: «خیل عظیم مردمی که روز گذشته به خیابانها آمدند، پیامی به دولت قاتل آمریکاست».

الفیاض با تأکید بر اینکه دولت کنونی آمریکا نباید دنباله‌رو دولت دونالد ترامپ باشد، گفت: «این دولت باید، درس بگیرد... به دولت آمریکا پیام می‌دهیم که عراق راضی نیست که نیروهای آن (آمریکا) در خاکش حضور داشته باشد».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس