تساوی جذاب چلسی و لیورپول به نفع سیتیزن‌های صدرنشین

دیدار تیم‌های فوتبال چلسی و لیورپول در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس با تساوی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، حساس‌ترین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال انگلیس امشب (یکشنبه) از ساعت ۲۰ میان تیم‌های چلسی و لیورپول برگزار شد و در نهایت این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. 

اشتباه آرنولد در ابتدای نیمه نخست این دیدار می رفت تا چلسی را پیش بیندازد اما پولیسیچ موفق نشد موقعیت تک به تک با دروازه بان را تبدیل به گل کند. 

چند دقیقه بعد و در دقیقه ۹ اشتباه مدافع چلسی سادیو مانه را در موقعیت تک به تک قرار داد و این مهاجم گلزن توانست گل اول شاگردان یورگن کلوپ که به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا روی نیمکت تیمش حضور نداشت را به ثمر رساند. 

با این گل فشار لیورپول بیشتر هم شد و پاس استثنایی آرنولد به محمد صلاح او را در موقعیتی بسیار خوب قرار داد و این مهاجم مصری با شم گلزنی بالای خود توانست گل دوم تیمش را به زیبایی به ثمر برساند تا اسمفوردبریج به سکوت برود. 

تساوی جذاب چلسی و لیورپول به نفع سیتیزن‌های صدرنشین

شاگردان توماس توخل که نمی خواستند در خانه خود این شکست را بپذیرند، فشار خود را بیشتر کردند و توانستند در دقیقه ۴۲ روی ضربه والی و خارق‌العاده کواچیچ به گل نخست خود برسند. در ادامه نیز پاس زیبای انگولو کانته به پولیسیچ باعث شد تا این مهاجم در دقیقه ۱+۴۵ با یک شوت زیبا بازی را به تساوی بکشاند و از دست دادن موقعیت بسیار خوب خود در ابتدای نیمه اول را جبران کند.

نیمه دوم همانند نیمه اول جذاب نبود و دو تیم حملات متعددی روی دروازه یکدیگر داشتند اما موفق نشدند برای بار سوم دروازه یکدیگر را باز کنند تا در آخر این دیدار مهیج با نتیجه دو بر دو به پایان برسد. 

تساوی جذاب چلسی و لیورپول به نفع سیتیزن‌های صدرنشین

چلسی با این تساوی ۴۳ امتیازی شد و در فاصله ۱۰ امتیازی با منچسترسیتی صدرنشین، در رده دوم قرار گرفت. لیورپول نیز با این تساوی ۴۲ امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به دو تیم بالاسری خود، در رده سوم ایستاد. 

نتایج دیگر دیدارهای این امروز لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است: 

برنت‌فورد ۲ - ۱ استون ویلا

اورتون ۲ - ۳ برایتون

لیدز ۳ - ۱ برنلی

دیدار تیم‌های ساوتهمپتون و نیوکاسل که قرار بود امروز برگزار شود نیز به دلیل محدودیت‌های کرونایی به تعویق افتاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس