نجاح محمد علی: شهید سلیمانی مرا جذب کرد و نگذاشت منحرف شوم + فیلم

نجاح محمد علی کارشناس معروف عراقی در مصاحبه‌ای گفت که شهید قاسم سلیمانی او را جذب کرده و او خود را مدیون این شهید والامقام می‌داند.

به گزارش مشرق، «نجاح محمد علی» کارشناس برجسته عراقی، در گفت‌وگو با دفتر نمایندگی جنبش نُجَباء، ناگفته‌های خود از سخنان رد و بدل شده‌اش با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را که در زمان فعالیتش در شبکه العربیه عربستان رخ داده، بازگو کرد و گفت: «من دین و عاقبت‌به‌خیری خود را مدیون این فرمانده شهید هستم.»

او گفت که با شهید سلیمانی در عملیات کربلای پنج آشنا شده و رفته رفته در خلال نبرد عبور بزرگ که همان عملیات فاو بود، بیشتر و بیشتر با او آشنا شده است، بنابراین مدت زیادی است که شهید سلیمانی را می‌شناخت.

نجاح محمد علی افزود: «او را به خوبی می‌شناختم. تا اینکه؛ البته اگر راضی به انتشار این موضوع باشید، هنگامی که در شبکه العربیه مشغول به کار بودم. در آغاز فعالیتم در شبکه العربیه، فرمانده شهید از من به خاطر نحوه پوشش اخبار گلایه کرد و برایم پیامی فرستاد و گفت آیا تو به خاطر بازداشت سابق خودت در ایران در صدد انتقام هستی؟»

این کارشناس عراقی در ادامه گفت: «به او پاسخ دادم به خدا اینگونه نیست. من فقط فعالیت حرفه‌ای خودم را دنبال می‌کنم، نه چیز دیگری. اخباری در دست دارم و احساس می‌کنم که باید این اخبار را منتشر کنم. بعد از آن ایشان نوشت که پس بگذار شرایط همینگونه بماند.»

نجاح محمد علی گفت: «ببینید من در اینجا تدین و عاقبت خود را اگر عاقبت بخیر باشم مدیون حاج قاسم سلیمانی هستم. بگذار صریح باشم. در نظر بگیرید اگر او مرا رها کرده بود و من در این راه و این مسیر گام بر می‌داشتم، چه بسا یک لغزش کوچک  [کار را تمام می کرد]. کسی که در مسیری غیر از هدایت گام بر می‌دارد، مانند شخصی است که در کوره‌راه حرکت می‌کند. سرعت حرکت برای چنین شخصی تنها دوری از مسیر را به دنبال خواهد داشت. ممکن بود منحرف شوم. همچنین او به من گفت که به فعالیت خود ادامه بده و مانند سابق آنگونه که صلاح می‌دانی اخبارت را منتشر کن و من هم از منابع خودم برای تو خبر ارسال می‌کنم و من هم گفتم خیلی خوب. مشکلی نیست.»

نجاح محمد علی در پایان گفت که پس از آن روابطش با شهید قاسم سلیمانی تقویت شد و گاهی هم شهید حمید تقوی این کار را انجام می‌داد و برخی اخبار را برای او می‌فرستاد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس