رئیسی نمایه

رئیس جمهور با اشاره به تدوین سند تحول در دولت گفت: احیای امید مردم وظیفه همه خصوصا نخبگان است و مردم منتظر اقدام و عمل هستند.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان قم در دیدار با جمعی از اساتید حوزه علمیه گفت: سفر به قم و دیدار با مردم و مراجع و شنیدن نظرات انان برای دولت بسیار مغتنم است.

رئیس جمهور با اشاره به تلاش دولت برای امیدوارکردن مردم به آینده کشور گفت: تدوین سند تحول دولت در مراحل پایانی است و هر وقت مردم اقدام و عمل مسئولان برای پیشرفت کشور را ببینند از آن حمایت می کنند.

بیشتر بخوانید:

تیم اقتصادی دولت در عمل و اجرا هماهنگ است

رئیسی بار دیگر تاکید کرد: بنا نداریم نسبت به اقدامات دولت‌های گذشته حرف بزنیم و بگوییم دولت را چگونه تحویل گرفتیم. ما بدون گله از گذشته به دنبال رفع مشکلات هستیم.رئیس جمهور افزود: یأس و ناامیدی بدترین آفت

برای پیشرفت جامعه است و همه خصوصا نخبگان وظیفه دارند برای حل مشکلات متحد و همگرا باشند.

رئیسی جایگاه و نقش حوزه علمیه را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب حوزه علمیه مبداء انقلاب است که می‌تواند در سخت‌افزار و نرم افزار به دولت کمک کند و اتاق فکر ما باشد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    1 0
    برای حمایت از مردم دست از سر مردم بردارید و برای مردم قیم نشوید و بگذارید خود کسب وکار کنند.
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    1 0
    وظیفه دولت نیست؟!
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    1 0
    اگر هرچیزی را توانستید ارزان کنید-دررسانه ها نگویید،خود مردم حتی ۱۰هزارتومان ارزانی را میدانند-ولی وقتی شما میگوییدارزان شده ویا میشود(دلالها،تولید کنندگان،شرکتها وخودیهاونخودیهای شیاد)ازاین حرف متوجه میشوند قیمتهای گران قبلی را همه قبول دارند گرون شده وعملا برایشان تایید کردید واونها سریع اقدام اجتکار میکنند که ارزان نشود وحتی با کمبود وعدم توزیع گران بشود(پس فقط دولت داد وفریاد کند که کالا ومایحتاج مردگران هست وفلان وفلام وفلان اقدام را میکنیم اگر قیمت ارزان واقعی تایید شده باشد
  • DE ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    پناه بر خدا از مدیریت ! رئیسی که دست به دامن حوزه شده ! باز چه خوابی برای مردم دیده اند ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس