وزیر بهداشت: ستاد کرونا هنوز برای واکسن زیر ۱۲ ساله‌ها به نتیجه نرسیده است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا درباره واکسن کرونای زیر ۱۲ ساله‌ها گفت: هنوز ستاد ملی کرونا در این زمینه به نتیجه نرسیده است.

به گزارش مشرق، بهرام عین اللهی عصر جمعه در حاشیه آیین جشنواره فیلم سلیمان سلامت در جمع خبرنگاران افزود: وضعیت واکسیناسیون افراد زیر ۱۲ سال در ستاد ملی کرونا در دست بررسی است که اگر مطالعات آن به نتیجه برسد اعلام خواهد شد.

وی همچنین اظهارداشت: سه ماه پس از دُز دوم، بایستی دز سوم واکسیناسیون کرونا انجام شود لذا با توجه به اینکه سرعت واکسیناسیون بیشتر در مهر و آبان ماه امسال افزایش یافته و بیشترین میزان تزریقات را در این ماه‌ها داشتیم، هنوز فرصت داریم که این اقدام صورت گیرد.

واکسیناسیون کرونا هفته ای ۸ میلیون

وزیر بهداشت، درمان و آموش پزشکی با بیان اینکه آمار واکسیناسیون در هر هفته به بیش از هشت میلیون دز رسیده گفت: وضعیت کنونی استان کرمان در مقابله با کرونا مطلوب ارزیابی می‌شود.

به گزارش مشرق وزیر بهداشت عصر روز جمعه در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی و شرکت در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم سلیمان سلامت وارد کرمان شد.

حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان بویژه سردار سلیمانی از جمله برنامه های وزیر بهداشت اعلام شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    3 0
    چقدر از اطرافیان ما چند روز یا چند هفته بعد از تزریق دوز دوم یا ایست قلبی داشتن یا کارشون به سیتی آنژیو کشیده واقعا این حجم از مشکلات قلبی جای تامل نداره!!!؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس