کد خبر 1320484
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
پشت پرده بیانیه پرسپولیس علیه استقلال و گل‌گهر/ پای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در میان است!

سریال بیانیه نویسی‌های باشگاه پرسپولیس با انتشار یک بیانیه جنجالی دیگر علیه استقلال وارد فاز جدیدی شد تا روابط میان هواداران دو باشگاه وارد تنش بیشتری شود.

به گزارش مشرق، که پیش از این هم با رأی صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در قبال بازیکن غیرمجاز تیم فوتبال گل‌گهر مخالفت کرده بودند و حتی مجید صدری به ملاقات رئیس فدراسیون فوتبال رفته بود تا به این ترتیب مخالفت خود را با این حکم نشان دهد در تازه‌ترین اقدام خود بیانیه‌ای علیه مدیران باشگاه استقلال صادر کردند که در بخش‌هایی از این بیانیه حملات تندی به مدیران استقلال و در کنار آن به مدیران گل گهر داشته‌اند!

اما جالب اینجاست که مسئولان باشگاه استقلال هیچ واکنشی به این ماجرا نشان ندادند و بعید است آن‌ها وارد این چالش کلامی با مدیران باشگاه پرسپولیس شوند، چون آن‌ها معتقدند مدارک و مستندات کافی برای تائید حکم کمیته انضباطی از سوی کمیته استیناف وجود دارد به همین دلیل جای نگرانی و استرسی وجود ندارد، به ویژه اینکه در برهه کنونی با انتشار تصویری از یک نامه ارسالی از سوی مدیران باشگاه گل گهر به فدراسیون فوتبال مشخص شد آن‌ها ایمیل‌های مرتبط با بایناما را به نوعی تائید کردند که خودشان به فدراسیون فوتبال ارسال کردند! و همین مساله می‌تواند در تائید رأی توسط استیناف تاثیرگذار باشد.

از طرفی گفته می‌شود علت عصبانیت تند سرخپوشان از اتفاقات پیرامون این پرونده به احتمالات جدید در خصوص پرونده صدور مجوز حرفه‌ای دو باشگاه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیاست. گویا در تازه‌ترین اخبار غیررسمی مسئولان استقلال متوجه شدند احتمال بازگشت آن‌ها و صدور مجوز برای آن‌ها پر رنگ‌تر شده اتفاقی که برای پرسپولیسی‌ها بعید است رخ دهد، چون آن‌ها در ماجرای کالدرون در زمان مناسب اقدام به تسویه حساب نکردند از این رو ممکن است فرصت حضور در آسیا را از دست بدهند و احتمالاً گل‌گهر که موضوع دریافت مجوز حرفه‌ای‌شان جدی به نظر می‌رسد، جایگزین شود.

به همین دلیل آن‌ها پیش دستی کردند تا با انتشار این بیانیه بهانه مناسبی برای هواداران ناراضی خود داشته باشند که مدعی شوند پرسپولیس قربانی بازی‌های پشت پرده شده در حالی که این مساله تنها به سوء مدیریت در این باشگاه و عدم به موقع تسویه حساب با گابریل کالدرون برمی‌گردد.

با این حال باید دید آیا سکوت مسئولان استقلال در قبال این بیانیه تند و تیز همچنان ادامه خواهد داشت یا اینکه دوباره جنگ بیانیه نویسی در فوتبال ایران شروع خواهد شد تا آرامش نسبی حاکم بر فضای فوتبال دوباره متشنج شود و بیانیه‌های سریالی به سوژه نخست رسانه‌های گروهی تبدیل شود.

 
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    34 26
    8سال به رانت خواری عادت کردند. معلومه براشون سخته!!!! #بابا مسعود الوداع##بابا مسعود الوداع##بابا مسعود الوداع##بابا مسعود الوداع##بابا مسعود الوداع##بابا مسعود الوداع##بابا مسعود الوداع##بابا مسعود الوداع##بابا مسعود الوداع##بابا مسعود الوداع#
    • مخی IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      5 16
      ۱–حرف بدون مدرک و سند پشیزی نمی ارزد! ۲– از پرسپولیس می خوایم طرح شکایت علیه این اتهامات بکند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد ۳– اما شما با این حرف تون دارید به روشنی اعتراف می کنید که با‌کمک رانت و خارج میدان دارید امتیاز جمع می کنید(اخیرا هم دوستان شما خارج زمین ۳ امتیاز بازی باخته تون با گلگهر را به شما هدیه پیشکش کردند) ۴– اینکه کافر همه را به کیش خود می خواند شما الان بیشتر دنبال امتیازگیری بیرون از چمن فوتبال با هوچی گری و اعتراضات و فدراسیون و وزارت ورزش و غیره هستید و فکر می کنید دیگران هم مثل شما هستند و در مدت های گذشته همچون شما فکر و عمل می کرده اند شما با این تفکر عملا خود را نزد انسان های فهیم و کارشناس دارید رسوا می کنید در ضمن حرف بدون سند و دلیل حرف کوچه بازاری است که صاحب حرف را به دیگران می شناساند
    • سرخ IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
      3 5
      از زمانه مظلومی تا منصوریان و فکری و مجیدی گرانترین تیمها برای شما بوده حتی بالتر از ترکتور و سپاهانبعد ما 8 ساله .. . حقیقت ماجرا اینه برانکو اومد و تیری شد در چشم شما و تیمی ساخت که تا 10 سال .. . حکومتی شمایید که تمامه سران نظام از پهلوی تا به امروز .. . احمدی نژاد چطوره ؟ هنوز یادم میاد بی پولی و بی مدیریی اون دوران رو از ته دل ارزو میکنم جامهایی که اوردیم به ناحق بوده باشه تا اباب اعصاب خوردی شمارو بیشتر فراهم کنیم ولی هر سال هر چوبی که لای چرخ تیم گذاشتن رفت تو .. خودشون . امتیاز گل کهر برمیگرده و قابل قیاس با فرار شما به ترکیه و سپاهان به رختکن نیست حق طبیعی هر تیمه در صورت حاضر نشدن حریف نتیجه بهنفعش اعلام میشه این قانون از زمانه عصر اول زمین شناسی بوده !! اونم نه تو فوتبال بلکه تو همه رشته های دیگه . ترسو بودنتون رو با گل گهر قیاس نکنید . اتفاقا کاسبینه بیانیه تیم 4 رومه پیتخته یعنی استقلال
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
      4 5
      چقدر شما استقلالیها بیمزه بینمک چیپ ونچسب هستین بابا مسعود بابا مسعود فکرمیکنین خوشمزه اید لااقل برای کری خواندن هم دنبال یک چیز بامزه باشید ۵سال هست خودتان رابابابا مسعود بابا مسعود گفتن ارضا کردین وپرسپولیس یکی یکی جام درو کرد اگه دلتون به امتیاز دادنهای ناحق ومفت مثل بازی با گل گهر ویا ۹نفره شدن تیمهای مقابل خوشه که کور خوندین تیم شما امسال بسیارچرک وکثیف بازی میکنه واین سیستم بالاخره یه زمانی دیگه جواب نمیده تاامتیازهای مفتی بگیرین بخصوص بامربی عصبی مثل مجیدی
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    9 20
    این آقای که این اخبار که کامل به نفع استقلال نوشته است یا خیلی استقلالی است یا پول خوبی ازبغل استقلال گیرش آمده است. هم استقلال رادرپرونده گل گلگهر برنده اعلام کرد وهم رفتن استقلال رابه آسیا تایید کرد.
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      2 9
      دقیقا
  • حمید IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    2 12
    ورزش 3 یا ورزش استقلالی... خبرها همه به نفع استقلال نگاشته شده
    • ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
      5 1
      حمیدخان عمو مسعود 8 سال با شما بود حالا برعکس بشه ناراحتی نداره که
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    2 4
    استقلال امتیاز هم نمیتونه قهرمان لیگ بشه
  • امیر US ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    1 2
    محمد نوری کی هست یک عکسی ندارید ببینیم شاید بشناسیم باباش کیه؟ اونم معلوم نیست ای خدا خوب این گونه صحبت کردن از نظر علم روانشناسی در خصوص چنین شخصی طبیعی است خوب به دلیل عقده های ایجاد شده به خصوص در دوران کودکی که شواهد نشان می دهد حتی مورد تجاوز نیز احتمالا قرار گرفته اونم چون پشتوانه ای چون پدر نداشته این صحبت ها که اینا یتیم شدند و باباشونو بابا مسعودشونو از سوی این افراد عادی است بنابراین دوستان خودتان را ناراحت نکنید و برای همه بیماران از جمله بیماران روانی آرزوی سلامتی کنیم ما فرهنگی ۲۵۰۰ ساله را پشتوانه داریم و آنها شعور دوران پسا قاجار در شأن شما نیست جواب این معلوم الحال ها را بدهید مثل من نظرتون را برای مطالعه دیگران بنویسید اصلا مخاطبتان این افراد نباشد یک روانی که تو خیابان در حال فحش دادن است را باید به حال خودش رها کرد یا علی با آرزوی موفقیت تیم محبوبم امیدوارم حق به حقدار برسد حتی اگر این حق را سپاهانی ها و استقلالی ها و پدیده مشهدی ها و نود ارومیه و خلاصه تیمهایی که همه تو یک سطح هستند داشته باشند یعنی خواستم بگم ما اینقدر با شعوریما یکم یاد بگیرید
    • عاشق لنگ IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
      1 0
      یعنی خودت فهمیدی چی گفتی ؟
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    5 3
    این لنگی ها یادشان رفته 3 امیتاز مفت را از سپاهان گرفتند و 15 تیم دیگر ضرر کردند و یا جام های اسنپی را فراموش کردند. شماها جام های اسنپی را مدیون ناداورها و وزیر نالایق سابق هستید باز طلبکار هم هستید خیلی خیلی رو دارید.
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
      4 3
      سه امتیاز مفت از سپاهان؟!!! یکی بیاد به اینا حالی کنه وقتی تیم از رختکن بالا نمیاد اونم بیشتر از نیم ساعت نتیجه ۰-۳ نمیشه بنفعش! یه دفه دیگم مسابقه رو برگزار نمیکنن! سکه ام نمیندازن! از کره ماه اومدین؟ البته وقتی باشگاهشونم تو بیانیش اینو گفته دیگه نباید به یه هوادار خرده گرفت!
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
      1 1
      تاوقتی که کارشماها نق زدن وبهانه اورن هست پرسپولیس همینطور جام درو میکنه درضمن پرسپولیس دراوج دوران افتش دردهه ۸۰ بازهم علی رغم کسر ۶امتیاز ناحق درسال ۸۷ بازهم قهرمان شد وحسرت به دل بقیه تیمها گذاشت پس دنبال فرافکنی نباشید وشماها هم اگه دنبال رقابت جوانمردانه هستین باید خواستاراین باشین که امتیازهای گل گهربهش برگرده تا همه تیمها دررقابتی برابر برای قهرمانی بجنگن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس