کد خبر 1320311
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
پیش بینی مفسر مشهور فوتبال روسیه از آینده آزمون+عکس

کارشناس فوتبال مطرح روسیه به پیش بینی آینده ستاره تیم ملی ایران پرداخت.

به گزارش مشرق، سردار آزمون در میان لژیونرهای ایرانی این روزها بیشترین اخبار نقل و انتقالات را به خود اختصاص داده و آینده ستاره تیم ملی ایران مورد بحث و چالش است.

اخبار متعددی در ماه گذشته در زمینه جدایی احتمالی آزمون از زنیت در زمستان و رفتن به لیون فرانسه مطرح شد اما در جدیدترین اخبار شنیده می شود این بازیکن ایرانی تصمیم گرفته تا زمستان از تیم روسی جدا نشود و در تابستان پیش رو با فراغ بال بیشتر پیشنهاداتش را بررسی کند.

در این زمینه گنادی اولوروف مفسر مشهور فوتبال روسیه به پیش بینی درباره آینده ستاره ایرانی پرداخت و در مصاحبه با سایت «گازتا» روسیه، گفت: سردار آزمون به هیچ وجه زنیت را در زمستان ترک نمی کند. برنامه ستاره ایرانی در تابستان مخفی نیست.

وی افزود: آزمون قصد دارد تابستان به صورت بازیکن آزاد تیم جدیدش را انتخاب کند تا درآمد بیشتری داشته باشد. چون او هزنیه ای برای انتقال ندارد و به همین خاطر می تواند دستمزد بالاتری را در تیم جدیدش کسب کند.

آزمون طبق آخرین اخبار از سوی باشگاه های لیون فرانسه، نیوکاسل، اورتون و آتالانتا مورد توجه است ولی به نظر می رسد ستاره ایرانی تمایل دارد راهی لیگ فرانسه شود.

پیش بینی مفسر فوتبال روسیه از آینده سردار

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس