کد خبر 1320126
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
ناگفته‌های رادوشویچ از حضور ۶ ساله ایران

دروازه‌بان کروات تیم پرسپولیس تهران در گفت وگو با یکی از رسانه های کرواسی پرده از دلایل جدایی خود از جمع سرخپوشان برداشت.

به گزارش مشرق، بوژیدار رادوشویچ دوازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران که به خاطر مشکلات اقتصادی و مدیریتی این تیم را ترک و در کرواسی به سر می برد با تارنماهای (Dalamatinsky)  ورزشی این کشور درباره مسائل مختلفی به گفت وگو نشسته است.

رادوشویچ ۶ سال در جمع سرخپوشان پایتخت حضور داشت و با این تیم ۲ بار در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و ۹ جام قهرمانی نیز در رقابت‌های مختلف کسب کرده است.  

متن کامل این گفت وگو در زیر آمده است

بهترین لحظات دوران حرفه‌ای‌ ام را در تهران گذراندم
 من تا سال ۲۰۲۴ با تیم پرسپولیس قرارداد داشتم اما به خاطر برخی مشکلات مالی تصمیم گرفتم زودتر از پایان قرارداد به کرواسی برگردم. مشکلاتی از تابستان وجود داشت که به امید حل آنان بودم اما این مشکلات پایانی نداشتند و در نهایت با عوض شدن مدیران نیز تغییری ایجاد نشد. به خاطر وجود این مشکلات در نهایت تصمیم گرفتم با همسر و پسرم به زادگاهم برگردم. در پرسپولیس احساس احترام نکردم به آنان ۱۵ روز برای حل مشکلات فرصت دادم اما نشد. من بهترین لحظات دوران حرفه‌ای ام را در تهران گذراندم.

جام‌های قهرمانی و لطف هواداران خاطرات فراموش نشدنی هستند 

 بازیکنان در کشورهای دیگر مشکلاتی پیش رو دارند اما من تمام سعی را بر این گذاشتم اتفاقات مثبت را به خاطر بسپارم. جام‌های قهرمانی و ابراز علاقه هواداران برای من فراموش نشدنی است.  مشکلاتی هم وجود داشت که شاید بسیاری از بازیکنان خارجی نمی‌توانستند آنها را تحمل کنند ولی من با مشکلات کنار آمدم.  

قصد داشتم در پرسپولیس خداحافظی کنم

قراداد من تا سال ۲۰۲۴ بود و اگر همه چیز خوب پیش می‌رفت بدون شک تمدید می‌کردم تا فوتبالم با پرسپولیس تمام شود برای این کار زبان یاد گرفتم و با دوستان زیادی در ارتباط بودم. ایران فرهنگ متفاوتی داشت و این به من کمک کرد. بخشی از جهان جدید را در ایران کشف کردم. تجربیات مثبتی بود و در کنار آن مشکلاتی هم وجود داشت.

 آماده هستم و مشکلی برای بازی ندارم

سن من هنوز ۳۲ سال است و این برای یک دروازه‌بان عالی است. من استعداد مصدومیت ندارم و این یک پون مثبت است. من برای حضور در تیم جدید عجله ندارم نیاز به بازسازی روحی دارم تا بتوانم برای دوران ورزشی خود بهترین تصمیم را بگیرم.  در طول دوران حرفه‌ای‌ام اهل انتخاب نبودم. اگر باشگاهی مرا بخواهد، برای حضور بررسی خواهم کرد زیرا  می‌خواهم از فوتبال لذت ببرم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • داود IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    3 1
    بازیکن خوب با ادب و بافرهنگ بدون حاشیه بود
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    1 0
    بازیکن خوبیه باید پرسپولیس هر کاری کنه نگهش داره
  • علی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    2 0
    رادو پسر دوست داشتنی پرسپولیس.به امید دیدن دوبارت تو تیمت پرسپولیس.
  • پ IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    4 0
    بانشستن روی نیمکت حقوقی خوبی گرفت دیگه چی میخواد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس