نماینده حزب الله: به زودی اخبار مسرت‌بخشی از یمن خواهیم شنید

یک نماینده حزب الله در پارلمان لبنان گفت که این جنبش و مقاومت فلسطین، برادران یکدیگر در مسیر جهاد علیه اسرائیل اشغالگر هستند و فلسطین نیز قطب‌نمای آنان باقی خواهد ماند.

به گزارش مشرق، یک هیأت از جنبش حماس به ریاست «جهاد طه» عضو اداره سیاسی این جنبش در لبنان با «حسن عز الدین» نماینده پارلمان این کشور از جنبش حزب الله دیدار کرد.

شبکه خبری روسیا الیوم گزارش داد، در این دیدار «خلیل حسین» مسئول روابط عمومی حزب الله نیز حضور داشته است و طرفین آخرین تحولات لبنان و فلسطین را بررسی کردند.

حسن عزالدین در این دیدار گفت: «ما و مقاومت فلسطین، برادران یکدیگر در مسیر جهاد علیه اسرائیل اشغالگر هستیم. مسئله فلسطین نیز نزد حزب الله اهمیت دارد، همان گونه که برای همه ملت فلسطین اهمیت دارد».

وی با بیان اینکه، فلسطین همچنان قطب‌نما باقی خواهد ماند، تصریح کرد، برخی از طرفها در پی فتنه‌افروزی بین ملت فلسطین هستند و می‌خواهند که به مقاومت، آسیب وارد کنند و در راستای بر هم زدن امنیت و صلح در فلسطین و لبنان تلاش می‌کنند.

این نماینده لبنانی خاطر نشان کرد: «ما ضعیف نیستیم، بلکه بسیار قدرتمند هستیم. یقینا، آینده متعلق به ما و مقاومتی است که به پیروزی خواهد رسید. همان گونه که در سالهای گذشته این اتفاق افتاد. ما باید با درایت عمل کنیم... به زودی اخبار مسرت‌بخشی از یمن خواهیم شنید که همه محور مقاومت را خوشحال خواهد کرد».

جهاد طه نیزبا بیان اینکه این دیدار، در چارچوب تداوم ارتباط با عزالدین است،   گفت که جنبش حماس، درباره امنیت و ثبات اردوگاههای فلسطین، حساس است و پای این جنبش به فتنه کشیده نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه عزالدین را در جریان عملیات اخیر مقاومت در کرانه باختری قرار داده است، تأکید کرد، این عملیات نشانگر این است که فرهنگ مقاومت در قلب ملت فلسطین، ریشه دوانده است و پروژه مقاومت نیز در کرانه باختری و قدس، رو به پیشرفت است.

این مسئول حماس در پایان تصریح کرد، مقاومت فلسطین در برابر جنایات صهیونیستها علیه اسرای زن فلسطینی، دست بسته نخواهد ماند؛ زیرا این مسئله «خط قرمز ماست و مسئله اسرا نیز، یک اولویت ملی است تا اینکه همه اسرا، از زندانهای صهیونیستی آزاد شوند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    26 0
    یقینا پیروزی از ان مقاومت ومستضعفان ومظلومین و ستمدیدگان است
    • ناشناس IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      2 0
      ظهور آقا امام زمان صلوات
  • MD ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 0
    خیلی خوشحالم از این خبر, انشاءالله به زودی یمن آزاد و عربستان خوار و ذلیل تر میشود.
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 0
    لعن الله الصهیون و آل سعود و امریکین و من ساعدهم
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    اگر مخازن آب شیرین کن را زدید اگر...
  • علـی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    ان‌شاالله، به حول قوۀ الهی و به برکت صلوات بر محمد و آل محمد(ص): الهم‌صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
  • مهدی اسدی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    سلام : به توفیق الهی _ انشاءالله یمن از شر و ستم آل یهود خبیث و جایتکار و همدستان آنها آمریکا ؛ انگلیس و دیگران جنایتکاران راحت خواهد شد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس