کد خبر 1319218
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
۲۰ درصد زوجین جوان ایرانی نابارورند

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ برای پوشش خدمات ناباروری اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است.

به گزارش مشرق، محمد مهدی ناصحی با اشاره به همکاری بیمه سلامت و مرکز درمان ناباروری ابن سینا با هدف ارائه خدمات مناسب به زوج‌های نابارور گفت: امیدواریم با افزایش همکاری‌ها زوج‌های بیمار بتوانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات «بیمه درمان ناباروری» و «وام ۴درصدی به زوج‌های نابارور»

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ با اعتبار حدود ۷۰۰ میلیارد تومان خدمات ناباروری تحت پوشش قرار گرفت، افزود: بیمه سلامت تا سه نوبت در سال هزینه‌های درمان ناباروری در مراکز درمانی دولتی و خصوصی را پرداخت می‌کند.

ناصحی با تاکید بر اینکه بیمه سلامت ایران خواهان ارائه خدمات با کیفیت به زوج‌های نابارور است گفت: زوج‌های نابارور اطمینان خاطر داشته باشند پشتیبان آنها خواهیم بود و هزینه‌های درمانی اعم از تشخیصی و درمانی را تا حد زیادی پرداخت خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: اعضای هیأت علمی، کادر پزشکی و همکاران ما در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن سینا با توجه به مکان محدود، خدمات بسیار مطلوب ارائه می‌کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    0 0
    (فارغ از متن خبر) در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم--------- خواستی؟ لطفا همین الان در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم. اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    0 0
    پول بیشتر در جیب پزشکان. درصد بسیار کمی از روشها منجر به بارداری میشه و بیشتر هزینه ها هدر میره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس