کد خبر 1318803
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
شیائومی

نخستین تصاویر واقعی از گوشی شیائومی ۱۲ که قرار است به زودی رونمایی شود، افشا شد.

به گزارش مشرق، شرکت شیائومی قصد دارد در ۲۸ دسامبر (هفتم دی ماه) از شیائومی ۱۲ در دو مدل شیائومی ۱۲ ایکس و شیائومی ۱۲ پرو رونمایی کند. چندی پیش، Evan Blass، افشاگر مشهور دنیای فناوری، رندرهای لو رفته از شیائومی ۱۲ را به اشتراک گذاشته بود. بلافاصله پس از آن، وی یک فیلم تبلیغاتی از این گوشی افشا کرد که دید خوبی درباره طراحی و رنگ‌های این گوشی به علاقه‌مندان ارائه می‌داد. در همان زمان، افشاگر چینی، Zealer، تصاویر جدیدی منتشر کرد که تصاویر واقعی از گوشی Xiaomi 12 یا Xiaomi 12 Pro است.

فیلم تبلیغاتی شیائومی ۱۲ نشان می‌دهد که این گوشی در چهار رنگ مشکی، آبی، صورتی و سبز عرضه خواهد شد. در پنل جلویی دستگاه یک صفحه نمایش با سوراخ پانچ برای دوربین سلفی و در پنل پشتی یک مجموعه دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی قرار داده شده است.

افشای تصاویر واقعی از گوشی شیائومی ۱۲ +عکس

گزارش‌ها نشان می‌دهد که شیائومی ۱۲ با ابعادی جمع و جور عرضه می‌شود. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی AMOLED با وضوح Full HD+ و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است. برای محافظت بیشتر، نمایشگر به محافظ Gorilla Glass Victus مجهز خواهد شد.

به گزارش فرارو، گوشی شیائومی ۱۲ دارای یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی و برقراری تماس ویدئویی خواهد بود. مجموعه دوربین پشتی گوشی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر خواهد بود.

افشای تصاویر واقعی از گوشی شیائومی ۱۲ +عکس

در گوشی شیائومی ۱۲، تراشه پیشرفته اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده شده است که با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 پشتیبانی می‌شود. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دستگاه از شارژ سریع ۶۷ واتی برخوردار است و همچنین از شارژ بی سیم ۳۰ واتی و شارژ بی سیم معکوس ۱۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری MIUI 13 و بلندگوهای استریو مجهز به Harmon Kardon اشاره کرد.

به گفته وبسایت Xiaomiui که اخبار مربوط به شرکت شیائومی و برنامه MIUI را منتشر می‌کند، تصاویری که ارائه شده اند متعلق به شیائومی ۱۲ پرو هستند. با این که گفته شده تصاویر مربوط به مدل استاندارد شیائومی ۱۲ نیستند، ولی می‌دانیم که هر دو مدل طراحی بسیار مشابهی دارند. پیش بینی می‌شود که سنسورهای دوربین و دکمه‌های فیزیکی مدل شیائومی ۱۲ پرو بزرگتر از شیائومی ۱۲ باشند.

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    0 0
    (فارغ از متن خبر) لطفا در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم--------- خواستی؟ لطفا همین الان در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم. اللهم العجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس