کد خبر 1318606
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
نحوه خروج از حساب فیسبوک و اینستاگرام در همه دستگاه‌ها

پیدا کردن گزینه خروج از حساب در فیسبوک و اینستاگرام می‌تواند کمی دشوار باشد و بسته به دستگاه مورد استفاده، مکان متفاوت است.

به گزارش مشرق، هر دو برنامه فیسبوک و اینستاگرام گزینه‌ای دارند که به کاربران این اجازه را می‌دهد از حساب‌های خود در گوشی‌های دیگر خارج شوند. اگرچه این ایده ممکن است در ابتدا غیرعادی به نظر برسد، اما کارایی زیادی دارد. اگر از یک دستگاه مشترک با دیگران استفاده می‌کنید، باید توجه داشته باشید که بستن برنامه یا بستن تب مرورگر، کاربر را از سیستم خارج نمی‌کند.

این موضوع در مورد استفاده از ورود به سیستم در مدرسه یا خانه، محل کار، یا از طریق رایانه در کتابخانه یا هتل‌ها نیز صادق است. به همین خاطر این ویژگی که بتوانید با آیفون یا تلفن اندروید شخصی خود وارد شوید و سپس از تمامی دستگاه‌هایی که با استفاده از آن‌ها وارد حساب خود شده اید، خارج شوید بسیار می‌تواند کاربردی باشد.

فیسبوک و اینستاگرام متعلق به یک شرکت هستند که اکنون با نام متا شناخته می‌شود. اینستاگرام قبلا یک شرکت جداگانه بود و این رسانه‌های اجتماعی قبل از اینکه در سال ۲۰۱۲ توسط فیسبوک خریداری شود، به سرعت در حال رشد بود. در حال حاضر این دو رسانه اجتماعی بخشی از متا هستند و این بدان معناست که برخی تنظیمات در دو برنامه کاملا مشابه هستند و کار برای کاربران این برنامه‌ها راحت شده است.

در شرایطی که کاربر فراموش می‌کند از فیسبوک و اینستاگرام خود خارج شود، در این دو برنامه راهی برای خروج از حساب‌های رسانه‌های اجتماعی از تلفن یا رایانه دیگری فراهم شده است. البته نحوه مشاهده گزینه خروج به نسبت به نوع دستگاهی که استفاده می‌شود متفاوت است. از طرفی قسمت تنظیمات ممکن است مرتبا تغییر کند و به همین دلیل ساختار آن ممکن است در صورت استفاده از نسخه قدیمی‌تر برنامه متفاوت باشد.

خروج از حساب فیسبوک

در فیسبوک، کاربر می‌تواند به «تنظیمات»، سپس «تنظیمات و حریم خصوصی» و در نهایت به بخش «امنیت و ورود» برود. در این بخش کاربر می‌تواند ببیند که حسابش در کدام سیستم عامل‌ها باز هستند. البته باید در نظر داشت که ممکن است یک دستگاه بیش از یک بار در این لیست ظاهر شود. با زدن دکمه «Log Out Of All» همه دستگاه‌ها از حساب شما خارج می‌شوند و باید برای ورود مجدد به حساب نام کاربری و رمز عبور وارد کنید. همچنین می‌توانید روی سه نقطه سمت راست در هر دستگاهی ضربه بزنید تا فقط از آن دستگاه خارج شوید.

خروج از حساب اینستاگرام

این کار در اینستاگرام کمی ساده‌تر است، زیرا ساختار منو در این برنامه در نسخه‌های آیفون و اندروید بسیار و رایانه‌ها مشابه است. در دستگاه‌های تلفن همراه، کاربر می‌تواند به نمایه خود رفته و روی سه خط افقی ضربه بزند تا منو باز شود. در یک مرورگر وب، با کلیک بر روی عکس نمایه، منو ظاهر می‌شود. برای دیدن دستگاه‌های متصل به حساب، به بخش «تنظیمات» و سپس «فعالیت ورود» رفته تا دستگاه‌هایی را که به سیستم وارد شده‌اند را ببینید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس