کد خبر 1318567
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
جزئیات مرگ دلخراش سه فوتبالیست

درگذشت سه فوتبالیست در کمتر از یک هفته در اثر ایست قلبی، تلخ ترین اتفاق در روزهای پایانی سال ۲۰۲۱ را رقم زد.

به گزارش مشرق، فوتبال جهان در این روزها اتفاقات تلخی را به خود دیده است، اتفاقاتی که منجر به مرگ چند بازیکن در کمتر از یک هفته شده است. فوتبالیست الجزایری، سفیان لوکار در اثر سکته قلبی در زمین فوتبال جان خود را از دست داد.

این بازیکن کاپیتان تیم مولودیه سعیده در دسته دوم رقابتهای لیگ الجزایز بود و این اتفاق روز شنبه در جریان بازی برای او رخ داد. لوکار طبق نوشته رسانه‌ها در اثر برخورد با دروازه بان تیم خودی در دقیقه ۲۶ بازی در لیگ ۲ الجزایر که بین تیم‌های مولودیه و وهران در حال برگزاری بود، دچار مشکل شد. بعد از درمان‌های اولیه درون زمین، این بازیکن حال بهتری پیدا کرد و به زمین برگشت اما ۱۰ دقیقه بعد، ناگهان داخل زمین دچار ایست قلبی شد.

بیشتر بخوانید

ایست قلبی دومین فوتبالیست طی یک هفته +فیلم

طبق نوشته خبرگزاری رویترز به نقل از رسانه‌های محلی، لوکار بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما در میان راه در اثر حمله قلبی جان خود را از دست داد. البته گزارشهای دیگر از این حکایت داشته که دلیل مرگ این بازیکن هنوز به طور قطعی مشخص نشده است.

در بعضی از گزارشها سن این بازیکن ۲۸ سال و در برخی دیگر ۳۰ سال عنوان شده است. نکته‌ای که بر جنبه تراژیک مرگ لوکار اضافه می‌کند این است که او یک هفته پیش ازدواج کرده بود.

تصاویری که از طریق شبکه‌های عربی مثل گلف تودی و العربیه منتشر شده، گریه‌های هم‌تیمی‌های او را بعد از اینکه خبر مرگ سفیان را شنیدند نشان می‌دهد که صحنه‌هایی به شدت متاثرکننده است.

همچنین در ویدئوهای دیگری که از این اتفاق منتشر شده تلاش‌های مضطربانه گروه درمان برای نجات او نشان داده می‌شود، تلاشی که البته ثمری نداشت.

دانلود

مرگ سفیان لوکار واکنشهای زیادی را در پی داشت و بسیاری از افراد در شبکه‌های اجتماعی با خانواده او ابراز همدردی کردند که یکی از سرشناس ترین آنها فرانک ریبری ستاره سابق بایرن مونیخ بود.

اما این تنها اتفاق غم انگیز در فوتبال نبود. سه روز قبل از این اتفاق، مارین چاچیچ بازیکن کروات نیز در اثر ایست قبلی ناگهانی در جریان تمرین تیم «نهای سینج» به کما رفت. باشگاه او دو روز بعد خبر درگذشت چاچیچ که فقط ۲۳ سال داشت را اعلام کرد.

جزئیات مرگ دلخراش سه فوتبالیست

سومین مورد از مرگ ناگهانی فوتبالیستها نیز به فوتبالیست عمانی مخلد الرقادی مربوط می شود که چهارشنبه گذشته در سن ۲۹ سالگی در اثر ایست قلبی در حین گرم کردن قبل از مسابقه ای در شهر مسقط، جان خود را از دست داد.

جزئیات مرگ دلخراش سه فوتبالیست

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    10 7
    عوارض واک سم
    • دختری از جنوب IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
      3 2
      نه به خاطر وجود انسان نماهای ناسپاس هست که اینقدر بلا نازل شده به بشریت
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
      2 1
      البته فایزری و امثالش
    • حمید ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
      1 1
      میلیونها نفر واکسن زدن چرا بقیه سکته نکردن؟
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    4 0
    همشون به دلیل لخته شدن خون و مسدود شدن عروق قلب مردن. بخصوص اولیه همون ابوسفیان.
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    2 0
    اینطور که به نظر میاد، بهتره که همه فوتبالیست های حرفه ای بایستی همیشه آسپیرین بخورن مادام العمر.. همون استیل سالیسیلیک اسید
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    4 2
    فرانسه و انگليس با بيشترين واكسناسيون در صدر مبتلايان كرونا قرار گرفتند
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    0 2
    چرا میگین واکسن زدن مردن شاید نوعی جدیدی از ویروس گرفتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس