کرملین: روسیه کشور کاملا دموکرات و قدرت پوتین براساس قانون است

سخنگوی کرملین گفت، روسیه یک کشور کاملا دموکراتیک بوده و رئیس جمهور این کشور بر اساس قانون اساسی قدرت دارد.

به گزارش مشرق، سخنگوی کرملین روز یکشنبه گفت، روسیه یک کشور «کاملاً دموکراتیک» است و کسانی که خلاف این را می‌گویند هیچ ایده‌ای در مورد ویژگی‌های زندگی در روسیه ندارند.

به گزارش خبرگزاری «تاس» «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین گفت: «روسیه  کشور کاملاً دموکراتیک است و مردمی بسیار قوی، و بسیار آزاد در روسیه زندگی می‌کنند. اگر کسی خلاف این را بگوید، کشور ما را نمی‌شناسد و درک نمی کند.»

پسکوف  با تاکید بر اینکه روسیه یک کشور مستقل است، گفت: «فدراسیون روسیه، یک کشور مستقل است. "ولادیمیر پوتین" قدرت را طبق قانون اساسی روسیه می‌تواند داشته باشد، نه بیشتر و نه کمتر.»

سخنگوی کرملین خاطرنشان کرد که واشنگتن به دنبال تقسیم کشورها به دموکراتیک و غیردموکراتیک است و اجلاس مجازی برای دموکراسی که توسط ایالات متحده سازماندهی شده در واقع جهان را به دموکراتیک  و غیردموکراتیک تقسیم کرده است.

وی  افزود: «ما می‌دانیم که ایالات متحده چه نوع دموکراسی دارد. ایالات متحده یک سیستم دارد، فرانسه سیستم دیگری دارد، آلمان سیستم دیگری دارد و هلند سیستم دیگری.»

پسکوف خاطرنشان کرد: «به عنوان مثال، با مقایسه آمریکا با هلند، آمریکا تقریباً یک دیکتاتوری به نظر می‌رسد.»

چندی قبل در یک نظرسنجی در روسیه ۷۶ درصد شهروندان این کشور گفتند که این کشور با اصلاحاتی که می‌تواند به تمدید دوره ریاست‌جمهوری ولادیمیر پوتین منتج شود، موافق هستند. مؤسسه افکارسنجی «VTsIOM» با انتشار این نتایج اعلام کرد تا کنون بیش از سه چهارم مردم روسیه از اصلاحاتی که می‌تواند به ریاست‌جمهوری پوتین تا سال ۲۰۳۶ منتج شود، استقبال کرده‌اند.

این نظرسنجی نشان دادکه دو سوم (۶۷ درصد) شهروندان روس معتقدند که تاثیر روسیه بر صحنه جهانی بر اساس قدرت نظامی است. ۴۷ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی به نفوذ شخصی رئیس جمهور روسیه ۳۱ درصد نیز دستاوردهای ورزشی و ۳۰ درصد نیز به میراث فرهنگی روسیه به عنوان عوامل موثر در تاثیر درعرصه جهانی اشاره کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    0 0
    سگ درصد دموکراتیک است اصلا شکی درش نیست نظامات دیکتاتوری که ضد مردمشون عمل میکنند آمریکا فرانسه هلند انگلیس اسرائیل نظامات مردمی دموکراتیک روسیه است عربستان کویت قطر امارات مصر سوریه افغانستان ترکمنستان ارمنستان آذربایجان ترکیه است اینها همه مردمی و دموکراتیک هستند بعضی کشور ها هم هستند تا آخرین قطره خونشون مردمی هستند که از ذکر اون کشور ها میگذریم چون خیلی خیلی دموکراتیک و مردمی هستند
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    0 1
    روس‌ها خیلی بانمکن
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    0 0
    خخخخخخ. دموکرات رو خوب اومدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس