کد خبر 1318324
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴

به گزارش مشرق، محمدسعید احدیان دستیار و مشاور قالیباف در توییتر نوشت: ‏از دلایل اصلی عقب ماندگی کشور ‎مار کشیدن های دروغین جریان شما است. 

اشکالات اصلی طرح درنسخه نهایی برطرف شدو انبوه نقاط قوت این قانون که شما نخواستید دیگران ببینند، تقویت شد

ازافتخارات مجلس یازدهم تصویب این قانون است که تلاش می کند، اشتباهات دولتهای وابسته به جریان شما را کمی جبران کند.

روایت مشاور قالیباف از افتخار مجلس یازدهم

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    4 0
    احدیان اگه هنوز رئیس آخرین خبر هست، پس چرا همین جریان عباس عبدی دارن تووش جولوون میدن؟! فقط از اول آذر تا امروز، آخرین خبر ۱۴ تا تحلیل و ... از خود عباس عبدی گذاشته! در همین مدت از سعید جلیلی فقط یک عکس!!! این نام ها را جستجو کنید در سایت، با چشم خودتون ببینید!
  • US ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    5 1
    جناب پروفسور فرهود بیا پایین سرمون درد گرفت
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      3 0
      این آقای به اصطلاح پروفسور! فرهود حامی قتل است و جناب عباس عبدی حامی قاتل کودکان بی گناهی که به فتوای این جنایتکار به جرم احتمال نابینایی یا ناشنوایی حکم به قتل آنان در رحم مادر می دهد! چه کسی به شما اجازه داده به دلیل احتمال نقص عضو یک انسان را از حق حیات خود محروم کنید؟ شما مگر خدا هستی؟! سقط جنین بدون دلیل معتبر شرعی نظیر به خطر افتادن جان مادر حرام و در حکم قتل انسان است
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    1 0
    چرا دیگر خبری از "سفرهای نظارتی!!" رئیس مجلس نیست!
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    3 0
    مصوبه مجلس یعنی ممنوعیت کشتار جمعی کودکان بی گناه به جرم نقص عضو؛ کجای این قانون انسانی و حقوق بشری اشکال دارد؟ خوب بود جناب عباس عبدی را هم در دوران جنینی به دلیل نقص عقل سقط می کردند؟!
    • مجید IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
      0 1
      دوست عزیز توصیه میکنم کمی مطالعه کنید اطلاعاتتون رو بالا برید و بدون اطلاع اظهار نظر نکنید امیدوارم به هیچ وجه تا کنون در خانواده تجربه یک کودک ناقص با مشکل مادر زادی غیر قابل حل نداشته باشد علم پزشکی به جایی از پیشرفت رسیده که میتوان حتی جنین دارای مشکل نارسایی قلبی رو در شکم مادر عمل جراحی و درمان کرد نمیدونم اطلاع داشتید یا نه اما مواردی مانند نقص عضو و مشکلات از این دست را متاسفانه نمیتوان مثل مورد بالا درمان کرد لذا منطقی است که از رشد و تولد جنین یا این مشکلات غیر قابل حل جلوگیری کرد هم اکنون آزمایش غربالگری در ماه سوم بارداریدر کشور ما به همین منظور است . یک مثال : قبل از تولد دختر من که اکنون 5 ساله و خدا رو شکر سالم است، جنین 4 ماهه ای بود که (به دلیلی ژنتیکی )مُرده و در حال رشد و بزرگ شدن بود لذا با صلاحدید پزشک و به دلیل خطر جدی برای مادرش بیرون اورده شد . بدانید که قرار نیست هر کس به راحتی اجازه سقط داشته باشد فقط در مواردی مثل مورد بالاست حالا به نظر شما وجود یک خانواده سالم و بی نقص برای ازدیاد نسل و افزایش موالید کشور خوب است یا وجود بچه های ناقص و مشکل دار ؟ کدام یک ؟!
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
      0 0
      اگه قرار بر اجرای چنین کاری بود الآن از شر بسیاری از اصلاحاتچیا و اصولگراهای به اصطلاح معتدل راحت بودیم.!
  • محمدولایی بازنشسته IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    0 0
    از افتخارات مجلس یازدهم (((بایگانی طرح دوفوریتی باز نشسته هاست ))))

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس