ادعای جالب تام هالند در مورد فیلم‌های ابرقهرمانی و علیه مارتین اسکورسیزی

آیا می‌توانید از اسکورسیزی بپرسید که آیا او می‌خواهد یک فیلم مارولی بسازد؟ او احتمالا اصلا نمی‌داند که چطوری است چراکه تا به حال فیلمی ابرقهرمانی نساخته است

به گزارش مشرق، در مصاحبه‌ای تازه، تام هالند، در مقابل اظهارات مارتین اسکورسیزی، از فیلم‌های ابرقهرمانی دفاع کرده است.به تازگی فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) روی پرده سینماها اکران شده است و تام هالند (Tom Holland) در همین رابطه، در مصاحبه تازه خود، اظهار نظر جالبی در مورد صحبت‌های مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) در مورد فیلم‌های ابرقهرمانی کرده است.

تام هالند در مصاحبه خود در همین رابطه گفته است:شما می‌توانید از اسکورسیزی بپرسید که آیا او می‌خواهد یک فیلم مارولی بسازد؟ او احتمالا اصلا نمی‌داند که چطوری است چراکه تا به حال فیلمی ابرقهرمانی نساخته است.من علاوه بر حضور در فیلم‌های مارول، در دیگر فیلم‌ها بازی کرده‌ام که برخی از آن‌ها شانسی در اسکار داشته‌اند. در حقیقت، تنها تفاوت میان فیلم‌های ابرقهرمانی با دیگر فیلم‌ها، هزینه بیشتر آن‌ها است.در فیلم‌های ابرقهرمانی، من همان نقش‌آفرینی را به اجرا می‌گذارم و کارگردان نیز به همان سبک، داستان و کاراکترها را به نمایش در می‌آورد. به نظرم، فرقی میان فیلم‌های ابرقهرمانی با دیگر فیلم‌ها نیست و فقط در مقیاس‌های متفاوت ساخته می‌شوند. به نظرم فیلم‌های ابرقهرمانی، هنر واقعی هستند.

بیشتر بخوانید:

مارتین اسکورسیزی:«مارول» شهربازی است، نه سینما

تام هالند در ادامه اظهار داشته است:اگر شما فیلم مستقلی بسازید، اگر فیلم بدی باشد، احتمالا افراد خیلی کمی آن را تماشا کنند. اما فیلم‌های ابرقهرمانی، چه خوب و چه بد، افراد بسیاری انتظار آن را می‌کشند و آن را خواهند دید، پس فشار بیشتری روی فیلم‌های ابرقهرمانی و عوامل آن وجود دارد.می‌توانید از بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) و اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) سوال کنید، آن‌ها کسانی هستند که علاوه بر حضور در فیلم‌های ابرقهرمانی، در دیگر فیلم‌های لایق اسکار نیز حضور داشتند. آن‌ها به شما خواهند گفت که همه این فیلم‌ها همانند یکدیگر است، فقط در مقیاس متفاوت ساخته می‌شوند.

کوین فایگی (Kevin Feige)، مدیر استودیو مارول، نیز در همین رابطه قبلا گفته بود که مراسم‌های اهدای جوایز همچون اسکار، باید بیشتر به داستان‌های جذاب درون آثار ابرقهرمانی توجه کنند.

منبع: گیمفا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس