شانس درویش برای مدیرعاملی پرسپولیس به پایین‌ترین حد ممکن رسید

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: معلوم است بازیکنان پرسپولیس آرامش ندارند و این ناآرامی قطعاً به تیم ضربه خواهد زد.

به گزارش مشرق، بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگویی درباره شرایط مدیریتی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس همچنان با بحران بدی مواجه است، زیرا همچنان مدیرعامل این باشگاه تعیین نشده است. از طرف دیگر پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شد، اما در کمال تعجب پس از این اتفاق بازیکن تاجیک دچار مصدومیت شد و همین اتفاقات کوچک است که به تیم پرسپولیس لطمه می‌زند.

وی ادامه داد: معلوم است بازیکنان پرسپولیس آرامش ندارند و این ناآرامی قطعاً به تیم ضربه خواهد زد. وقتی پنجره باز شد بازیکن تاجیک دچار مصدومیت شد. وای به حال اینکه در هفته‌های آینده شرایط بدتر شود و بازیکنان بیشتری از پرسپولیس به مصدومیت دچار شوند. به نظرم هر چه زودتر باید تکلیف مدیرعامل مشخص شود تا ثبات مالی هم به این باشگاه برگردد، زیرا به طبع این اتفاق آرام بیشتری نیز در پرسپولیس حکفرما خواهد شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فضای مجازی هواداران استقلال و پرسپولیس با هم جنگ و جدل می‌کنند و از این آب گل آلود تیم‌های دیگر استفاده می‌کنند و این از نظر من اشتباه است. همیشه گفته‌ام و بازهم تکرار می‌کنم دو تیم باید موفق باشند چرا که در آن صورت فوتبال قویتری خواهیم داشت. هدف این نیست پرسپولیس یا استقلال زیر سوال بروند.

داداش‌زاده تصریح کرد: پرسپولیس در سالیان گذشته عملکرد خوبی داشت و به همین دلیل به حقش که قهرمانی در لیگ بود دست یافت؛ امسال نیز شروع چندان مناسبی نداشت. متاسفانه مدیران رسانه‌ای دو تیم هم اگر واقعاً مدیر رسانه هستند باید طوری مصاحبه کنند که احساسات طرفداران، مربیان یا بازیکنان جریحه دار نشود. البته به نظرم آن‌ها در حدی نیستند که بخواهند راجع به فوتبال تصمیم‌گیری کنند و باید در این میان دو باشگاه به مدیران رسانه‌ای خود توصیه کنند که وظایف آن‌ها چگونه است. در گذشته و در زمان ما اینطور نبود که مدیررسانه‌ای بخواهد به اختلافات دامن بزند.

بیشتر بخوانید

عزیزی‌خادم باید هوشیارانه‌تر عمل می‌کرد

وی ادامه داد: تمام بازی‌های پرسپولیس سخت است؛ ویستا توربین هم ناشناخته بود و تنها آمده بود خودش را نشان دهد. در نیمه اول کار سخت بود و حریف توانست با مساوی به رختکن برود. این برد می‌تواند روحیه بازیکنان پرسپولیس را مضاعف کند از لحاظ روحی و روانی مشکلات کمتر شود. تمام بازی‌ها سخت است، اما پرسپولیس چاره‌ای ندارد جز اینکه ببرد، زیرا طرفداران همه نگران هستند. امیدوارم هر چه زودتر به شرایط آرمانی برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسانی که به پرسپولیس آمده‌اند باید بدانند پرسپولیس چه باشگاه بزرگی است و باید سریعاً خودشان را با شرایط وفق دهند. گل محمدی از وجود بازیکنان جوانان استفاده کند بهتر است، زیرا در بازی با ویستا توربین شجاعی و شزیفی خوب جواب دادند و رفته رفته به آن‌ها بازی دهد. فکر می‌کنم پرسپولیس عزم خودش را جزم کرده تا در جام حذفی قهرمان شود، زیرا در لیگ برای این تیم خیلی مشکلات ایجاد کردند و در ادامه هم خواهند آورد. کار برای شمشین قهرمانی متوالی در پرسپولیس سخت است.

داداش‌زاده عنوان کرد: بازشدن پنجره اتفاق خوبی است تا گل محمدی بتواند به مهره‌ای دلخواه خودش برسد؛ یک دفاع راست، یک دفاع وسط و مهاجم و پلی میکر می‌تواند نیازهای تیم را برطرف کند. امیدوارم با این اتفاق به خواسته خودش برسد، که البته لازمه آن هم این است که وارد حاشیه نشود. مشخص است می‌خواهند پرسپولیس را به حاشیه بکشانند و نگذارند قهرمان لیگ شود. با توجه به این اتفاقات بازیکنان پرسپولیس باید زرنگ باشند و حاشیه را خنثی کنند تا بتوانند قهرمانی ششم خودشان را جشن بگیرند؛ اگر چه کار سختی است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس