کد خبر 1317119
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
عکس/ آتش‌سوزی مرگبار در بازار گل شهید محلاتی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع انفجار و حریق در بازار گل محلاتی و فوت دو نفر به دلیل این حادثه خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار مرگبار در بازار گل محلاتی خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در این باره اظهار کرد: ساعت ١۴:۵٠ ظهر روز جاری یک مورد حادثه انفجار و آتش سوزی در بازار گل محلاتی، در خیابان زمزم، تقاطع بزرگراه شهید محلاتی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن چهار ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مشاهده شد که در چند باب مغازه که تعداد آن ها مشخص نیست، انفجار رخ داده است. انفجار باعث شده بود که حدود چهار مغازه اطراف تخریب شود و آتش سوزی نیز رخ داده بود.

سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: همزمان با عملیات اطفاء، آتش نشانان جست و جو را نیز آغاز کردند که تا به این لحظه دو نفر از زیر آوار خارج شده‌اند که جانباختن آنها تایید شده است. چند تن نیز دچار مصدومیت شده‌اند.

وی افزود: عملیات اطفاء انجام شده اما جست و جو و آواربرداری ادامه دارد تا اگر احتمالا فردی زیر آوار است، به آن دسترسی پیدا کنند.

سخنگوی آتش نشانی تهران: با گذشت بیش از ۲ ساعت از وقوع آتش سوزی عملیات آواربرداری ادامه دارد

جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: با گذشت بیش از ۲ ساعت از وقوع آتش سوزی در بازار گل محلاتی، عملیات آواربرداری و جستجو ادامه دارد. تاکنون ۲ نفر از زیر آوار خارج شده اند که گزارش‌های اولیه از فوت آن‌ها حکایت دارد.

دانلود

ادامه عملیات جستجو و امداد و نجات در محل حادثه آتش سوزی در بازار گل محلاتی (دانلود)

نخستین تصاویر از حادثه آتش سوزی در بازار گل بزرگراه شهید محلاتی تهران (دانلود)

انفجار کپسول‌های گاز علت احتمالی آتش سوزی در بازار گل محلاتی

جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی گفت: شواهد اولیه نشان می دهد که حادثه به علت انفجار کپسول هایی که با آنها بادکنک باد می.کنند، رخ داده است. در عملیات جستجو که همزمان با اطفاء حریق انجام شد، تاکنون ۲ نفر از زیر آوار خارج شده اند که گزارش های اولیه از فوت آنها حکایت دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    11 1
    در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم--------- خواستی؟ لطفا همین الان در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس