کد خبر 1317083
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
کامیونی با 32 تن ذرت خارجی قاچاق، در مرودشت متوقف شد

طی گشت‌زنی‌های هدفمند ماموران انتظامی مرودشت، یک دستگاه کامیون با بار قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال متوقف شد.

به گزارش مشرق،   فرمانده انتظامی مرودشت گفت: مأموران انتظامی مرودشت در طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی‌های هدفمند در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی در بازرسی از این کامیون موفق شدند ۲۳ تن ذرت خارجی قاچاق کشف کنند، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • DE ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    0 0
    کامیونی با ۳۲ تن ذرت خارجی قاچاق متوقف شد. آخ گفتی قاچاق یاد ارزجهانگیری افتادم منظور عرض جهانگیری که عرض کرد بغضم ترکید برای کولبران . بارهای سنگین مثل این 32 تن بار ذرت که با کامیونش میشه لابد 45 تن را گذاشتند رو کولشون آوردند داخل کشور .خوب شد لای ذرت ها داعشی قایم نشده بوده . کارمند وظیفه شناس !!! ورود اجناس آزاد ورود داعش ماذاد
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    0 0
    چرا برای ایجاد رانت مردم مستضعف را به قاچاق متهم می کنید
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    0 0
    دیگه ذرت قاچاق چه قلمشه اگر با ارز آزاد آورده باید تشویقی هم بگیره مگر پای ارز ۴۲۰۰ در میان باشه که آن بحث قاچاق نیست بلکه بحث رانت و دزدی در ارز ۴۲۰۰ است معمولا جنس چاقاق به کالایی میگویند که غیر قانونی وارد شده منتهی در مورد ذرت چون خیلی ها دنبال ورود آن با ارز ۴۲۰۰ و فروش آزاد آن هستند کسیکه با ارز آزاد بیاره تشویقی هم داره مکر عکسش ثابت بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس