پیام تسلیت رئیس سازمان انرژی اتمی به مناسبت شهادت حاج حسن ایرلو

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی شهادت سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن، حاج حسن ایرلو را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی معاون رئیس‌جمهور ور رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی شهادت حاج حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن را تسلیت گفت و از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با ابرار و نیکان مسئلت کرد.

در پیام محمد اسلامی آمده است:

با نهایت تألم و تأثر مطلع شدم که روح بلند سردار سرافراز و سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعا، حاج حسن ایرلو آسمانی شد و به جمع یاران شهیدش پیوست.

این دیپلمات با سابقه در طول عمر شریف و بابرکت خویش همواره با مجاهدت و جانفشانی در مسیر اعتلای نام ایران اسلامی گام برداشت و حضور ایشان در جبهه‌های حق علیه باطل و نائل شدن به مقام رفیع جانباز شیمیایی، گواه صداقت و رشادت این شهید والامقام در عرصه خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، همرزمان و یاران این شهید، خانواده معزز و همچنین ملت شهیدپرور ایران اسلامی، از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با ابرار و نیکان مسئلت می‌نمایم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس