وزیرامورخارجه ایران بارئیس پارلمان جمهوری آذربایجان دیدار وگفت وگو کرد

وزیر امور خارجه ایران با خانم صاحبه غفاروا رییس مجلس ملی جمهوری آذربایجان در محل پارلمان آن کشور دیدار و همکاریهای دو کشور به ویژه در حوزه پارلمانی را مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان صبح امروز (چهارشنبه) به منظور دیدار با مقامات جمهوری آذربایجان وارد باکو پایتخت این کشور شد.

وزیر امور خارجه ایران عصر چهارشنبه در سفر به باکو با الهام علی‌اف رییس جمهور آذربایجان دیدار و گفت و گو کرد.

وی در بدو ورود به باکو در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در این سفر دیدارهایی در سطح بالا با مقامات جمهوری آذربایجان خواهیم داشت.

عبداللهیان اظهارداشت: ایده های متنوعی را برای توسعه هر چه بیشتر همکاری ها به همراه دارم و در دیدار با رئیس جمهوری آذربایجان این ایده ها مطرح خواهد شد.

وی یادآورشد: در سه ماه گذشته با همتای جمهوری آذربایجانی خودم تماسی های زیادی داشتم و روی چارچوب های خوبی برای توسعه همکاری ها توافق کردیم که در این سفر این چارچوب ها را در دیدار با رئیس جمهوری آذربایجان نهایی خواهیم کرد و پس از آن شاهد رفت و آمدهای هر چه بیشتر هیات های اقتصادی، بازرگانی و فرهنگی دو کشور خواهیم بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسين IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    1 2
    چرا خبر مربوط به عدم استقبال از وزير خارجه ما در باكو را حذف كرديد؟ "تجليل از الهام عليف در برج ميلاد اينگونه نتيجه داد" mshrgh.ir/1316766 ؟ در خبر، در مورد نفوذ پانتركيست ها در كشورمان اخطار داده بوديد؛ فكر كنم اصلاح را اول بايد از پرسنل خودتان شروع كنيد !
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    0 2
    با چه جرعتی استان بادکوبه را کشور مینامد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس