شهادت «حسن ایرلو» بزرگترین سند جنایت‌های رژیم سعودی در یمن است

سفیر یمن در کشورمان گفت: شهادت حسن ایرلو بزرگترین سند بر جنایت‌های رژیم سعودی در یمن و جنایاتی است که در این سال‌ها علیه مردم بی گناه مردم یمن انجام می‌شود.

به گزارش مشرق، «ابراهیم الدیلمی» سفیر یمن در کشورمان طی سخنان در آیین تشییع پیکر شهید حسن ایرلو سفیر ایران در یمن طی سخنانی، گفت: من رابطه نزدیکی با شهید ایرلو داشتم و فکر نمی‌کردم روزی در مراسم تشییع این شهید بزرگ شرکت کنم.

وی شهید ایرلو را بهترین نماینده برای کشور ایران در یمن داست و افزود: مردم حضور او در کنار خود و رشادت‌هایی را که انجام داد، فراموش نمی‌کنند.

سفیر یمن در کشورمان تاکید کرد: این مرد بزرگ از ماست و از زمانی که همه سفرا از یمن فرار می‌کردند، در کنار مردم یمن ماند و در همه سختی‌ها و دشواری‌ها دوشادوش مردم یمن حضور داشت.

دیلمی ادامه داد: این شهید یک مرد واقعی و مجاهد الهی بود که جا دارد به خانواده بزرگوار این شهید تسلیت بگویم که در این سال‌ها دوری و نبودش را صبورانه پذیرفتند.

وی گفت: شهادت این بزرگ مرد بزرگترین سند بر جنایت‌های رژیم سعودی در یمن و جنایاتی است که در این سال‌ها علیه مردم بی گناه مردم یمن انجام می‌شود. از خداوند متعال می‌خواهیم که او را در بهشت برین جا دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • GB ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    5 1
    بعد بگید اف ۱۵ بدرد نمیخوره
    • محمد IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      0 0
      الان چه ربطی داشت
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    7 2
    بدرک واصل شد تروریست کثیف خیانتکار .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس