مخالفان دولت ترکیه: رفتن به پای صندوق‌های رأی تنها راه‌حل است

قائم مقام و سخنگوی حزب جمهوری خلق ترکیه برگزاری انتخابات زودهنگام را تنها راه حل برای برون‌رفت از بحران کنونی ترکیه دانست.

به گزارش مشرق، «فائق اوزتورک» قائم مقام و سخنگوی حزب جمهوری خلق ترکیه با اشاره به کاهش شدید ارزش واحد پولی این کشور اعلام کرد که نرخ ارز کشورهای دارای اقتصاد مشابه ترکیه یا افزایش یافته یا در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید:

اظهارات جدید اردوغان ارزش لیر را بالا برد

وی تصریح کرد: در حال حاضر مهمترین چیز برای اقتصاد ترکیه پایان دادن به نوسانات بیش از حد نرخ ارز و بی ثباتی در اقتصاد است.

فائق اوزتورک افزود: اردوغان باید دستانش را به نشانه تسلیم شدن بالا بیاورد و سکوت کند اما این برای بازگرداندن اعتماد از دست رفته به کشور کافی نیست و باید صندوق رای به روی ملت باز شود زیرا این تنها راه حل است.

وی ادامه داد: مشکلات بسیار بزرگ است، ملت ما اکنون منتظر است تا هر چه زودتر به پای صندوق‌های رای برسند. برای عبور از بحران راه دیگری وجود ندارد.

احزاب اپوزیسیون ترکیه به طور فزاینده ای خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام هستند، در حالی که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با توجه به بحران اقتصادی کنونی که بر محبوبیت وی تأثیر گذاشته است، به شدت با برگزاری هرگونه انتخابات مخالفت می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    1 3
    آیا سایت مشرق نمیخواهد در مورد مردان بزرگ بادکوبه یعنی مدافعان حرم،‌علما و مجاهدان شیعی که در زندانعای الهام هستند مطلب برود؟؟
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    2 4
    ترکیه استان لیدیه ایران است و به زودی قوم ایرانی کرد نیمی از لیدیه را پس مییگرند.
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    1 3
    روزی خواهد رسید که مردم ترکیه میفهمند اصالتشان ایرانی است
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    2 1
    بیایید ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس