کد خبر 1315699
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
هالند به بارسلونا می رود؟

مدیربرنامه‌های ستاره‌ نروژی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند احتمال پیوستن این بازیکن به بارسلونا را رد نکرد.

به گزارش مشرق، مینو رایولا مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند در گفت‌وگو با شبکه NOS هلند، درباره آینده این ستاره نروژی صحبت کرد و مدعی شد که باشگاه بارسلونا با وجود شرایط اقتصادی نه چندان جالبش شانس جذب موکل او را دارد.

با نزدیک شدن پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه گمانه‌زنی‌های فراوانی درباره آینده هالند صورت گرفته است و رایولا هم با اظهارات جدیدش به شایعات دامن زد.

رایولا که با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا رابطه فوق‌العاده‌ای دارد؛ درباره شانس لاپورتا برای بردن هالند به نوکمپ گفت: هالند به بارسلونا برود؟ چرا که نه! هالند می‌تواند منتظر هر تیمی بماند. ما با هیچ باشگاهی پیش قرارداد امضا نکرده‌ایم و به توافق نرسیده‌ایم. به بررسی‌های خود برای پیدا کردن بهترین گزینه ادامه می‌دهیم، ضمن اینکه احتمال ماندن هالند در دورتموند برای یک سال دیگر را هم رد نمی‌کنم. در واقع روی کاغذ این احتمال هنوز وجود دارد.

بیشتر بخوانید

شکار بزرگ مدنظر ژاوی و بارسلونا

با توجه به وضعیت اقتصادی نامساعد بارسلونا شاید انتقال هالند به این تیم خیلی محتمل به نظر نرسد اما رایولا می‌گوید وضعیت فعلی کاتالان‌ها در تصمیم‌گیری بازیکن نروژی دورتموندها ملاک نیست. او افزود: بارسلونا حتی با وجود وضعیت فعلی‌اش همچنان یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا است. تا یکی دو سال دیگر آنها به شرایط قبل باز خواهند گشت. بارسلونا باشگاهی است که پتانسیل رسیدن به توافق‌های بزرگ اقتصادی را دارد. به نظر من این باشگاه فقط یکی دو فصل زمان می‌خواهد تا دوباره به اوج برگردد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    --(فارغ متن این خبر)، لطفا در دلمون برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم. ممنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس