به گزارش مشرق، یک فعال رسانه‌ای فیلمی از ایلان پاپه، نویسنده و استاد دانشگاه منتشر کرد و به نقل از او در توییتر نوشت: "اسرائیل بازی بسیار خطرناکی انجام می‌دهد که به بهانه آنچه جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی می‌نامد، دانشمندان را در ایران ترور می کند یا علیه ایران حمله سایبری انجام می‌دهد. تنها جایی در خاورمیانه که سلاح اتمی دارد، اسرائیل است؛ نه ایران".

تنها جایی که در خاورمیانه سلاح اتمی دارد، اسرائیل است؛ نه ایران!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 5
    80 هشتاد سال پیش بزرگمردی از آلمان برخواست علیه این قوم ویرانگر و مخرب توطئه گر شرور قیام کرد و تلاش کرد مانع این موش های کثیف صهیون شود حیف و افسوس که شیاطین جهان با این موش های کثیف مخرب و، ویرانگر همراه و همگام گشتند و این مرد بزرگ از اروپا را شکست دادند ... و جهان را به گروگان خویش گرفتند ..! روحت شاد ، روحت شاد آدولف هیتلر روحت شاد مرد بزرگ
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      1 2
      نه عزیز جان . هیتلر هم جنایتکار بود این موشهای صهیونیست هم جنایتکارند ....کثیف بودن یک طرف الزامی برای خوب بودن طرف مقابل نیست ... در مرام تشیع هر موجودی که خلاف قوانین الهی کاری کند محکوم است
    • خلیج پارس iran IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      0 0
      هیتلر جنایتکار بود ! نظرتون راجب جبهه مقابل هیتلر چه هست ؟ بنظر شما جوزف استالین شوروی دیکتاتور و خونخوار و قاتل میلیون ها انسان بی گناه انسان بزرگواری بوده؟ یا چرچیل انگلستان بریتانیای صغیر استعمار پیر انسانهای خوب و رستگاری بودند؟ نظرتون راجب روزولت آمریکا و سران فرانسه و صهیونیست ها هم بفرمایید که روبروی هیتلر قرار گرفته بودند آیا آنها انسانهای پرهیزکار فرهیخته و بزرگواری بودن ؟ لطف بفرمایید پاسخ اینجانب رو با دلیل و مستندات تاریخی بفرمایید از شما بیاموزیم ؟ متلسفانه شما فیلم های هالیوودی زیاد تماشا کردی ! بنده تخصص تاریخ دارم ملاک سخن من تاریخ ! سپاسگزارم از شما که پاسخ بنده رو می‌دهید و سپاس از مشرق !
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      0 2
      هیتلر هم جنایتکار بود. البته یهودی ها هم در مورد جنایت هایی که هیتلر در قبال آنها انجام داد اغراق بسیار زیادی انجام دادند. خلاصه که جنگ بین باطل و باطل بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس