اميرعبداللهيان نمایه

وزیران خارجه ایران و جمهوری آذربایجان ضمن ابراز خرسندی از روابط رو به رشد دو کشور، درباره آخرین تحولات مربوط به همکاری‌های دو کشور تبادل نظرکردند.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبدالهیان وزیر امورخارجه کشورمان در حاشیه نشست وزاری امورخارجه سازمان همکاری اسلامی در اسلام آباد با «جیحون بایرام اف» وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان دیدار و گفتگو کرد.

ببینید:

عکس/ دیدارهای امیرعبداللهیان در اسلام آباد

در این دیدار طرفین از روند رو به رشد روابط ابراز خرسندی کردند و همچنین آخرین تحولات مربوط به همکاری های دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در این دیدار دعوت از وزیر امورخارجه کشورمان برای سفر به باکو را تجدید کرد.

وزرای امور خارجه دو کشور ضمن ابراز رضایت از دیدار رؤسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در عشق آباد، سلام روسای جمهور دو کشور به طرف مقابل را ابلاغ کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 2
    ای فرزندان اهورایی ایران، ای صاحبان شمشیرهای طلایی هوخشتره، کوروش، داریوش، سلجوق، آلب ارسلان، شاه‌ عباس، اجداد تاجدار خودتان را مغرورتر کنید با فعالیت در تویتر و فیسبوک و اینستاگرام، و نام ایران را در عالم فریاد بزنید که در آخرالزمان شمشیر در دست ایرانیان است و بس
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 2
    بنام شمشیر طلایی آلب ارسلان شاه ایران، قفقاز و ترکیه را دوباره فتح خواهیم کرد. آلب ارسلان دیگری خواهیم شد و دوباره پرچم ایران را بر قله های ترکیه و قفقاز برافراشته خواهیم کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس