تظاهرات هزاران نفر از مردم پاریس در اعتراض به نژادپرستی و تبعیض

هزاران نفر از شهروندان پاریس به مناسبت روز جهانی مهاجران و در اعتراض به نژادپرستی در خیابان‌های این شهر گرد هم آمده و خواستار رفع تبعیض اجتماعی در این کشور شدند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، هزاران نفر از شهروندان پاریس به مناسبت روز جهانی مهاجران و در اعتراض به نژادپرستی در خیابان‌های این شهر گرد هم آمده و خواستار رفع تبعیض اجتماعی در این کشور شدند.

بر اساس این گزارش، این تظاهرات با شعار "کشور ما، به نام همبستگی" برگزار می‌شود و انتظار می‌رود نمایندگان بیش از ۲۰۰ سازمان در آن شرکت نمایند.

گفته می‌شود که تظاهرات در شهرهای دیگر فرانسه نیز برنامه‌ریزی شده و قرار است به زودی برگزار شود.

لازم به ذکر است، سازمان ملل متحد در سال ۲۰۰۰، "روز بین المللی مهاجران" روز ۱۸ دسامبر را به روز مهاجرین نامگذاری کرد و هر ساله به همین مناسبت، تظاهرات همبستگی با مهاجران در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

گفتنی است، ۱۸ دسامبر روز تصویب کنوانسیون حمایت از حقوق کارگران مهاجر و اعضای خانواده آنها (CRMW) در سازمان ملل متحد است که در سال ۱۹۹۰ به تصویب این سازمان رسید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    0 0
    هربار حضرت زهرا(س) تبسم می کرد و راضی بود گویا تمام عالم را به حضرت محمد(ص) بخشیده باشند. هر وقت دردانه اش از در می آمد، مشتاق از جا بلند می شد «فداها ابوها...» گویان(پدرش به فدایش گویان) تند گام بر می داشت به سمت دخترش و او را به سینه می چسباند، می بوسید، در آغوش می کشید، می آورد و پیش خود می نشاند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس